Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Joomla?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Drupal, som er et ualmindeligt fleksibelt system, med rigtig mange moduler og udviklere med fokus på sikkerhed. Fordelen er blandt andet at Drupal får støtte fra mange organisationer, eksempelvis google. Mange større virksomheder flytter platform til Drupal, hvilken medfører mere fokus på udvikling af robuste sider.

I øjeblikket kører jeg med et tilbud på Drupal sider fra 1.500  DKK eks moms for et simpelt design eller overflytning af en eksisterende simpel side i html/php/css til Drupal.

Kontakt.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:21

Hej Alle

TYPOLIGHT er også super godt, det er mindre end de fleste store og nemt homogent da hele systemet er udviklet af en programmør.

Check det, der er så mange andre, nok til at blive forviret!

Hilsen Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:01

Unavngivet:

Findes der et gratis alternativ til Joomla?

Der skal være mulighed for at rette i CSS /HTML.

Der er masser af andre alternativer, men du kan jo også rette css og html i joomla?

Valg af CMS afhænger jo meget af hvad du skal bruge sitet til.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 14:07

Hej

Jeg vil også anbefale wordpress, meget enkelt og overskueligt. En af mine sider er bygget op i wordpress og helt sikkert der kommer flere fra mig i wordpress.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Hvis man kan lidt af hvert i forvejen så er Django sgu noget af det bedste, der er massere af valgfrihed til det hele ..

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)