Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

i de kendtes fodspor....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen Baby...
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og har brug for en lidt sjov hjælp... og tænkte at der da må være en del Aminoer som følger lidt med i diverse film og tv-serier i DK.

Hvis alt går efter planen starter jeg i næste uge et nyt sightseeing koncept, hvoraf 2 af ruterne skal være "følg i fodsporerne på de kendte"... altså lidt ligesom "Livethemovies.com men bare i Kbh og med en masse forskellige film og serier. De 2 ture skal hendvende sig til hhv den unge generation og den lidt ældre generation... turene skal så mens man kører forbi dejlige Kbh også vise eks hvor Casper og Frank spiser og laver noget lort i et afsnit af Klovn, Nynne eller ting fra Lang fra las vegas osv. Den anden skal så mere være fra eks. Olsen banden filmene, huset på Christianshavn, Anna Pihl osv.

Det jeg altså gerne vil have fra jer derude er at komme med kommentarer om hvilke episoder i hvilket afsnit i en serie (eller fra en film) som I synes er bemærkelsesværdige i Kbh... kom enten med kommentarer her og send mig en mail herinde.

Jeg snakker selvfølgelig også med diverse produktions selskaber bag serier og filmene, men vil også gerne have "brugernes" syn inden jeg laver de forskellige ruter.

Glæder mig til at høre fra jer alle...

/Jens

PS. der kommer også en international rute, så hvis I kender internationale film eller serier som omhandler Kbh eller har folk med herfra så sig også gerne til  :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)