Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger produkter, der kan sælges med profit i min Webshop :) !!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Som overskriften antyder, så søger jeg nogle produkter, jeg kan sælge i min Webshop. Da opbevaringspladsen i første omgang er begrænset, må produkterne ikke være alt for store. Derudover må det ikke være ferske varer eller produkter, der kræver speciel godkendelse for opbevaring og håndtering.

Jeg har selv gjort mig nogle tanker, som dækker lidt over mine egne interesser; tøj/beklædning/sko, Ure/smykker, boligartikler, køkkenting/knive, hårprodukter/shampoo/voks, specialvarer indenfor mad/vin, grill-artikler, sikkerhed/overvågning m.m.

Jeg er IKKE afvisende overfor andre produkter/genrer, så længe jeg kan se en idé - og fremtid - i produktet. Det er mit håb, at få en nogle gode kontakter og produkter, som kan sælges indenfor forholdsvis kort tid.

Såå bare skyd løs - jeg glæder mig til at høre fra jer.

Mvh

Søren

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 15:25

Hej Søren

Kan du ikke smide en mailadresse

mvh Steffen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:27

Køber du selv til lager eller søger du dropshipping?

Har du et indkøbsbudget?

Du må gerne smide en PB med flere oplysninger så tager vi den derover i stedet...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:27

Har du gjort dig nogle overvejelser om hvorvidt det overhovedet er muligt at sælge de pågældende ting på nettet?

Jeg tænker lidt at en netbutik som sælger tøj, køkkenknive, shampoo og overvågningsudstyr ikke overlever i ret mange måneder hvis det er noget ejeren skal leve af.

Den vil være håbløs at markedsføre ordentligt med sådan en blandet landhandel, så vil du være bedre tjent med at tage på kræmmermarked og sælge dine ting der.

Vejen frem på nettet er nichebutik eller volumen nok til at kunne drive flere dele, og det koster en fandens masse penge i markedsføring.

Men hvis det blot skal være et hyggeprojekt med nogle få kunder om måneden, så er det sikkert fint, men at du kan komme til at tjene penge af nævneværdig mængde på det, tillader jeg mig at tvivle på.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 15:32

Anders Christensen:

Har du gjort dig nogle overvejelser om hvorvidt det overhovedet er muligt at sælge de pågældende ting på nettet?

Jeg tænker lidt at en netbutik som sælger tøj, køkkenknive, shampoo og overvågningsudstyr ikke overlever i ret mange måneder hvis det er noget ejeren skal leve af.

Den vil være håbløs at markedsføre ordentligt med sådan en blandet landhandel, så vil du være bedre tjent med at tage på kræmmermarked og sælge dine ting der.

Vejen frem på nettet er nichebutik eller volumen nok til at kunne drive flere dele, og det koster en fandens masse penge i markedsføring.

Men hvis det blot skal være et hyggeprojekt med nogle få kunder om måneden, så er det sikkert fint, men at du kan komme til at tjene penge af nævneværdig mængde på det, tillader jeg mig at tvivle på.

Hej Anders

Så misforstår du mig. Idet jeg finder den rette leverandør med de rette produkter, slår jeg mig selvfølgelig fast indenfor det pågældende felt. Jeg har ikke tænkt mig at lave en "blandet-landhandel" shop med alt godt fra de varme lande.

Mvh

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:36
Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 15:39

PB sendt til Fashion-Seller og Steffen.

Tak for alle jeres svar so far - det er dejligt med sådan en hurtig respons.

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 15:57

Hej

Skriv lige en PB, så kan vi se om jeg kan hjælpe

Mvh Nicolai

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 16:00

Plutorules:

Hej

Skriv lige en PB, så kan vi se om jeg kan hjælpe

Mvh Nicolai

Hvorfor kan jeg ikke sende dig en PB? Nå, men kan du prøve at sende til mig?

Hvilke produkter kan du tilbyde?

Tilmeldt 6. May 09
Skrevet kl. 11:35

Søger stadig flere produkter, så skriv, hvad du har :)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)