Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en 3. mand :D

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er :D

Vi er to unge mænd fra Aalborg, som er ved at state egen virksomhed. Vi minder dog lidt for meget om hinanden, så vi søger en 3. mand til vores kommende virksomhed, som bliver ligestillet med os to andre. 3. manden må gerne være en tekniker, som har styr på at lave hjemmesider og opdatere den m.m. Vi to andre ser teknikken, som vores svageste punkt, og derfor vil det være en stor hjælp for os.

den 3. mand må gerne være bosat i aalborg eller omegn, og gerne forholdsvis ung, så han/hun ikke er afhængig af en stor fast indkomst, da vi i opstartsfasen hellere vil bruge de penge vi tjener på at optimere virksomheden. Personen skal ikke være bange for at tage fat, og vi tager projektet dybt seriøst.

Virksomheden er en jobportal for unge, som skal skabe kontakten mellem de unge og virksomhederne. Vi ved, at der er flere jobportaler for unge, men vi mener, at de på en måde minder for meget om hinanden, hvor vi mener, at vi kan differentiere os fra de andre udbydere. Vi har allerede skrevet rundt til en masse virksomheder, og vi har fået positive tilbagemeldinger.

Hvis det lyder spændende, og du vil høre mere, så må du endelig skrive, så kan vi altid skrive lidt nærmere omkring projektet.

Mvh.

Martin Hvidman

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:47

Starte*

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:25

Er det rigtigt forstået, at den mand i søger er en "webmand", der kan lave sitet for jer?

Jeg synes jeres projekt lyder spændende, men jeg er desværre ikke i stand til at kode en større jobportal alene, da dette kræver rigtig rigtig meget arbejde.

Men kontakt mig evt. på mail rasmus[at]hoeks.dk og fortæl mig lidt mere om, hvad det helt præcist er I søger en 3mand til.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)