Valg af skærm har ikke bare og gøre med hvordan den er, når den virker, hvad hvis den ikke virker? Jeg er ikke nogen mærkevare freak selv, men efter en del år som servicechef hos en større elektronik udbyder, har jeg helt klart den oplevelse, at man ved køb af fladskærme. om det er til pc eller tv er underordnet, skal man gå efter de kendte mærker. Dette af den simple årsag, at fejlprocenten er alt for stor på noname skærme. Jeg har ingen statisik til at bakke min holding op, kun erfaring med 4-5000 servicesager. Personligt ville jeg gå efter Philips eller Samsung, da de efter min fornemmelse har den laveste fejlprocent. En lille case fra det virkelige liv. Vi modtog engang 10 Hyundai 42" plasma til en kampagne. Af de 10 kom 3 retur fordi man havde glemt og montere antennestik. 5 kunne slet ikke tænde og 2 af dem gik ud efter en times tid og kunne efterfølgende ikke tænde mere. ![]() |
Hvilken af disse skærme???
|
Indslaget i Kontant var dybt latterligt. Jeg har selv handler med med Pixmania og alt var helt ok. De har som alle andre butikke en gang i mellem problemer med logistikken, andet er det ikke.. Dbh Martin |
Har også set indslaget med pixmania, men som Martin siger - så er det latterligt. De er meget store, og de slags problemer vil altid ske. |
// Jesper Skov
|
|
// Jesper Skov
Du har helt ret, medierne har deres egen agenda i sådanne situationer, men hvis vi snakker brugerforums, synes jeg nu godt de gode historier kommer frem. Prøv at søge på Pixmania på www.recordere.dk der er tråde om erfaringerne med dem (good or bad) og det er altså ikke det gode der er kendtegnende. Men som sagt, kender dem kun af omtale. |