Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken af disse skærme???

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Valg af skærm har ikke bare og gøre med hvordan den er, når den virker, hvad hvis den ikke virker?

Jeg er ikke nogen mærkevare freak selv, men efter en del år som servicechef hos en større elektronik udbyder, har jeg helt klart den oplevelse, at man ved køb af fladskærme. om det er til pc eller tv er underordnet, skal man gå efter de kendte mærker. Dette af den simple årsag, at fejlprocenten er alt for stor på noname skærme. Jeg har ingen statisik til at bakke min holding op, kun erfaring med 4-5000 servicesager.

Personligt ville jeg gå efter Philips eller Samsung, da de efter min fornemmelse har den laveste fejlprocent.

En lille case fra det virkelige liv.

Vi modtog engang 10 Hyundai 42" plasma til en kampagne. Af de 10 kom 3 retur fordi man havde glemt og montere antennestik. 5 kunne slet ikke tænde og 2 af dem gik ud efter en times tid og kunne efterfølgende ikke tænde mere.  

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 08:38
Pas lige på med Pixmania, de har et relativt dårligt ry. Prøv at søge på dem, har bl.a. været i kontant.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:58
Indslaget i Kontant var dybt latterligt. Jeg har selv handler med med Pixmania og alt var helt ok.

De har som alle andre butikke en gang i mellem problemer med logistikken, andet er det ikke..

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:06

Har også set indslaget med pixmania, men som Martin siger - så er det latterligt. De er meget store, og de slags problemer vil altid ske.

Tror faktisk ikke det er muligt at fi nde nogle webshops, eller butikker, som ikke laver fejl engang imellem? Jeg vil nu gerne tage "chancen", da det kun er en lille procent som har problemer med pixmania - i forhold til hvor mange kunder de har.

// Jesper Skov

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 10:06
Har ingen erfaringer med dem overhovedet, det var bare påfaldende så dårlig kundeservice, der var ydet i de belyste situationer (så dette som et større problem end logistikken). Har dog også set dem dårligt omtalt andre steder.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:09
Ja - men tak skal du også have for at advare mig mod dem, hvis jeg nu ikke var klar over det... Noget andet er også lige - hvor tit ser man debatindlæg om hvor godt webshops gør det, og hvor tit støder man på indlæg om god service? Det er heller ikke de lykkeligste siturationer som havner på forsiden af ekstrabladet :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 11. Jun 06
Skrevet kl. 10:16
Du har helt ret, medierne har deres egen agenda i sådanne situationer, men hvis vi snakker brugerforums, synes jeg nu godt de gode historier kommer frem.

Prøv at søge på Pixmania på www.recordere.dk der er tråde om erfaringerne med dem (good or bad) og det er altså ikke det gode der er kendtegnende.

Men som sagt, kender dem kun af omtale.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)