Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af Adwords?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en række websites hvor flere hamre lidt Adwords kroner igennem. Primært bruger jeg min tid på nye sider, og derfor føler jeg ikke at min Adwords konto spiller optimalt.

Vil gerne sætte mig mere ind i det, få system i det med mere. Derfor spørgsmålet: Findes der noget godt materiale om dette? Evt. udgivet af de kloge hoveder her i lille Danmark? Vil altid gerne støtte? :)

Alternativt, hvis der sidder en som gør dette professionelt er jeg måske interesseret i at købe administration af min konto - send gerne et par tilbud afsted.

På forhånd tak Smile

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:45

I tidernes morgen med Just-Eat valgte vi, at søge unge PPC "eksperter" og med rigtig gode resultater til meget få kroner.
Så mit bud i runde 1 vil da være at indrykke en job annonce og søge et ungt talent, der er mange af dem derude.

Prøv fx. www.ungarbejde.dk hvor vi selv søger p.t. med succes (jeg ejer selv en del af sitet og det virker).

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 22:59

Hej Morten,

Nu er undertegnede selv prægtige 22 år, så han kan da egentlig rigtig godt se idéen i det du lige skrev. Tak for input.

Andre er selvfølgelig stadig mere end velkomne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09

Brian Brandt har skrevet lidt om adwords i han nye ebog - Jysk E-marketing - du kan evt. hente light versionen . og se om du kan suge noget viden af det.

E-værksætteren har også et kapitel der omhandler adwords - og hvordan du kan opsætte dine kampanger.

Læs de to ting inden du kaster dine penge efter en pro!!

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 00:43

Hej Lars,

Godt tip, tak. Det fremstår nok ikke tydeligt nok, men jeg er ude efter noget på et højere plan.

Har brugt Adwords i mere end 5 år, brændt mange penge af i det, og er faktisk Qualified I. - ikke at jeg kan bruge det til en dyt :)
Jeg synes bare jeg har brug noget struktur.. forslag, idéer mm. til arbejdsmåder i Adwords på hvordan man kan optimerer sine kampagner.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 16:51

Webmastersworlds adwords forum kan du få en masse tricks og svar på dine spørgsmål.
Det er super aktivt og der er en masse dygtige folk som byder ind.

Der er b.la tråde med organiseringen af sin adwords konto, match types og adgroups organisering og meget mere.
PPC hero har massere af gode artikler - ligeledes har PPC rockstars nogle gode podcasts om ppc.

PS. jeg behøver ikke at fortælle dig det - men det bedst tip er nok, test,test ...

Held og lykke med det :)

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)