Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgiver/mentor/coach søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en rådgiver/mentor/coach til generelt at få noget mere ud af mig selv. Det skal både være i vores firma, men også som helhed, som menneske, personligt, uddannelsesmæssigt, fysisk, måske spirituelt etc.

Jeg forestiller at jeg mødes med denne rådgiver en enkelt gang om måneden, og snakker om løst og fast, og får nogle konkrete råd, forslag osv., om hvilken vej jeg skal tage. Det er altså kun et par timer om måneden.

Hvorfor vil jeg det?

- Jeg er ambitiøs og vil en masse, men har brug for hjælp til at nå i mål.
- Jeg skal presses
- Jeg har en tendens til at hoppe fra når tingene bliver for hårde
- Jeg skal være bedre til at strukturere min tid
- Jeg skal være bedre til at prioritere

Om mig:

- Jeg er 23 år, bor på Frederiksberg i København og har en fast kæreste
- Jeg har været selvstændig siden jeg var 18
- Jeg driver STANDOUT I/S - www.standoutdesign.dk, og Bazoo, www.bazoo.dk(som er en del af STANDOUT)
- Virksomheden betaler forsikringer for 2 fuldtidsansatte(udover to ejere) - Det er en fuldtid og folk på deltid svarende til endnu en fuldtid
- Vi omsætter flot og er i vækst
- Jeg starter på HD1 på Handelshøjskolen i København til september(betalt deltidsstudie). Første del er 2 år, og den starter jeg på nu.
- Jeg har tidligere spillet som DJ i 4 år hovedsageligt for virksomheder, som både ansat(et år), men hovedsageligt som selvstændig(3 år)
- Jeg har været en del af firmaet YoungInc ApS, som udgav et magasin i 25.000 eksemplarer 4 gange(om iværksætteri, målrettet unge)
- Jeg skal løbe en marathon til september, og er derfor ved at træne op til det
- Jeg styrketræner 3-4 gange/uge

Mine ambitioner:

Jeg arbejder meget, og mit arbejde er nu og skal i fremtiden være det vigtigste og noget af det højst prioriterede i mit liv. Jeg vil have succes.

Jeg elsker iværksætteri og jeg tror store dele af min fremtid ligger indenfor det at opstarte virksomheder.

Jeg interesserer mig en smule for buddhisme, og vil gerne gå mere i dybden med det i fremtiden.

At rejse er også vigtigt, og jeg vil gerne rejse på mange måder, mange steder og forsøge at opleve forskellige kulturer på en lidt anderledes måde end den typiske charter-pakke.

--

Jeg ved ikke hvordan det skal foregå med betaling, om der er nogen der har interesse i det og det kan jo også være at du har nogle forslag til fokusområder, forløb osv.

Er du interesseret så send mig en mail på nikolaj@standoutdesign.dk - Jeg håber at høre fra dig!

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:14

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 23:27

Hej Nikolaj,

Det er pudsigt, jeg tror vores personlighedsprofil er utrolig ens.

Jeg har selv optaget en mentor igennem et mentornetværk som jeg fik adgang til igennem mit medlemskab af Business Kolding.

Personligt har jeg oplevet en stor udvikling, og især den med at kunne sparre med en person som ser virksomheden udefra og ved hvor de ømme punkter er - har virkeligt betydet utrolig meget.

Efter min mentor er blevet en del af den måde jeg udvikler min virksomhed på er der kommet rigtig fart på tingene, min kundegruppe er blevet skarpere, jeg opnår større succes på mine kunder, men ikke mindst har jeg udviklet mig utroligt meget som menneske.

Så hvis jeg var dig ville jeg undersøge hvad der er af netværk i dit område.
Somregl tager de fleste mentorer heller ikke betaling - de får mindst ligesåmeget igen af din kreativitet, energi og iværksætterånd.

Held og lykke med et finde den korrekte mentor Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:33

Hej Nikolaj

Har du/I overvejet at få jer en professionel bestyrelse i STANDOUT?

Det vil langt hen af vejen være rigtig sundt for virksomheden at få nogle eksterne øjne ind på banen.

Det koster selvfølgelig nogle penge og kan være svært at finde de rette, men pengene er givet godt ud vil jeg love dig!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 09:51

Hej igen,

Tak for Jeres svar. Jeg har set nærmere på link, og har desuden også fået en henvendelse per mail, som kunne være interessant.

Jeg vil helt klart undersøge mulighederne for noget netværk, Startvækst eller lignende - Det må være muligt at finde en ordning.

Mht. bestyrelse, er det helt klart noget vi har overvejet. Både et advisory board, og så senere en bestyrelse. Det bliver dog først aktuelt når vi overgår til ApS her senere i år.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:33

Hej Nikolaj

Vi har mailet en del sammen på det sidste vedr. Mindfulness meditation. Jeg fungerer både som mentor og coach. Jeg vil naturligvis gerne byde ind, men vi bor langt væk fra hinanden. Måske har du mod til at komme ned til mig? Hvis det er den rigtige betyder afstanden knap på meget.

Håber at høre fra dig Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:44

Hej Maibritt,

Slagelse er som sådan et ikke problem.

Problemet er nok generelt at finde en løsning som passer begge parter. Som en skriver her i indlægget er det muligt at finde en mentor, som gør det uden honorar. Om denne person så lige findes gennem et netværk eller hvordan, er så det første problem.

Jeg ved man ikke kan forvente det helt store gratis, men jeg har hørt fra adskillige at de har fundet en, som simpelthen bare har brændt for det. Alternativt må jeg finde en løsning som koster:-)

Tilmeldt 13. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:11

Kære Nikolaj

Du kan overveje om det er min coaching du søger: jeg er certificeret coach og har en master i psykologi. Jeg lægger stor vægt på det kognitive område, fordi det er her jeg synes der sker hurtige resultater.

Du virker meget velovervejet og har rimelig styr på dine mål i livet, men ja - du kan opnå handlekraft og potentiale via coaching.

Rent praktisk har jeg god erfaring med telefoncoaching, som suppl. til face to face sessioner.

Du er velkommen til at skrive/ringe til mig, så kan du derefter tage stilling om jeg er den, der skal coache dig på dine fremtidsmål.

Hilsner Randi

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)