Hej, Jeg søger en rådgiver/mentor/coach til generelt at få noget mere ud af mig selv. Det skal både være i vores firma, men også som helhed, som menneske, personligt, uddannelsesmæssigt, fysisk, måske spirituelt etc. Jeg forestiller at jeg mødes med denne rådgiver en enkelt gang om måneden, og snakker om løst og fast, og får nogle konkrete råd, forslag osv., om hvilken vej jeg skal tage. Det er altså kun et par timer om måneden. Hvorfor vil jeg det? - Jeg er ambitiøs og vil en masse, men har brug for hjælp til at nå i mål. Om mig: - Jeg er 23 år, bor på Frederiksberg i København og har en fast kæreste Jeg arbejder meget, og mit arbejde er nu og skal i fremtiden være det vigtigste og noget af det højst prioriterede i mit liv. Jeg vil have succes. Jeg elsker iværksætteri og jeg tror store dele af min fremtid ligger indenfor det at opstarte virksomheder. Jeg interesserer mig en smule for buddhisme, og vil gerne gå mere i dybden med det i fremtiden. At rejse er også vigtigt, og jeg vil gerne rejse på mange måder, mange steder og forsøge at opleve forskellige kulturer på en lidt anderledes måde end den typiske charter-pakke. -- Jeg ved ikke hvordan det skal foregå med betaling, om der er nogen der har interesse i det og det kan jo også være at du har nogle forslag til fokusområder, forløb osv. Er du interesseret så send mig en mail på nikolaj@standoutdesign.dk - Jeg håber at høre fra dig! |
Jeg kan kun anbefale Lars Jørgensen. Kender ham fra Ubberup Højskole.