Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butiks partner søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en tøjbutik på Østerbro men leder efter størrer lokaler og har da også fundet et, men det koster 3 milioner i erhvervsandel.

Jeg søger derfor en partner der sammen med mig vil investere i butikken og kører forretningen, med hver vores "del" af butikken.

Du har ideelt en butik nu, med eksempelvis sko, smykker, børnetøj eller livsstil der ikke fylder meget. Vi ville kunne kører hver vores forretning i samme butik og måske aflaste hinanden så der kun er én på arbejde i butikken i de mindre travle perioder.

Det må ikke være tøj da det er det jeg selv sælger, med mindre du er interesseret i at være partner og dele hele forretningen, indkøb mm.

Kontakt mig endelig hvis du har nogle spørgsmål.

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 13:01

Hey!

Hvad det for noget tøj, du sælger?

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 13:11
Tak for din respons, butikken er desværre lige solgt til anden side, jeg var ikke hurtig nok desværre.

Hvis du stadig er interesseret men som partner, så sælger jeg mest danske mærker med ideen om at det skal være god kvalitet men uden at det skal koste en formue. Dertil har jeg lidt dyrer lækkerier så alle kan være med. Men hovedparten af hele konceptet er at den personlige service er meget højt prioriteret.

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 15:06

Det er positivt, at du lægger vægt på en god service, da det er det, der får kunderne til at komme tilbage.

Jeg har før leget tanken om at etablere en tøjbutik, og nåede da også at udarbejde en forretningsplan. Jeg gik dog væk fra tanken, da jeg følte, det var for risikabelt, grundet den store kapitalbinding. I hvor lang tid har du haft forretningen?

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 15:13
Ja jeg kan virkelig mærke at det batter. Jeg har lige haft en kundetilfredsheds undersøgelse og alle gav butikken topkaraktere ved kundepleje (lidt må man vel godt være stolt) og langt hoveddelen kommer i butikken for kundeplejens skyld.

Jeg slog dørerne op den 4 juni 2005 så det er stadig i "opstarts" fasen hvis man kan sige det sådan, man plejer jo at give det 3 år før man ved om det kører eller ej. Du kan kikke på www.blinkblink.dk for mere info om butikken.

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 15:24

Det virker til at være noget nydelig dametøj, du markedsfører. Din hjemmeside virker også meget prof. Nu er jeg jo en ung herre på 26 år. Er det en hindring?

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 15:34
Jeg tænkte godt at du nok var af hankøn, det står jo ingen steder. Jeg er bange for at med mindre du er til mænd kan det godt være en hindring for dig at stå i butikken når der kun er kvindelige kunder, det kan blive ret intimt når man skal rette på udskæringer mm.

Med mindre selvfølgelig du har erfaring med at arbejde i en kvindetøjsbutik.

Ærgeligt vi ikke var hurtigere på aftrækkeren og fik det lokale jeg havde sigt på, der havde nemlig været plads til begge dele og nu er det solgt til en stor herremodebutik. Jeg er helt vild med herrekonfektion og det ville være en fornøjelse at arbejde med det, men det kræver super meget plads at have begge dele.

Derudover ville det ellers være positivt at have en mandlig partner da i tit ser tingene fra en lidt anden vinkel og hvis du tilmed er god til IT og måske også regnskab ville det være ideelt!

Nå men HVIS jeg en dag rykker ud på Østerbrogade kan jeg jo kontakte dig så kan du overtage lejemålet der er vildt billig i husleje og en relativt lille afståelse. Og jeg kan godt anbefale at hoppe ud i det, selvom man absolut ikke bliver millionær af det.

Tilmeldt 7. Dec 05
Skrevet kl. 15:43

Ja, jeg kan godt se, det vil blive et problem mht. mit køn. Men du har ret i, det kunne være fedt at have både dame- og herretøj i sortimentet. Hvis du finder et større lokale, så skriver du bare til mig, så kan det være, vi finder ud af noget sammen.

Nå, men tak for snakken. Det er jo altid dejligt at få lidt input fra andre. Vi snakkes forhåbentlig ved ;-)

Fortsat held og lykke med forretningen.

Fra Middelfart
Tilmeldt 25. Mar 06
Skrevet kl. 15:47
Ja tak i lige måde!
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:49
Hej "blinker",

Har du overvejet, at sætte en webshop op på butikkens webside? Du har i forvejen udvalget under "Galleri", så det er jo nærliggende.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)