Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

En af mine konkurrenter (balloner.nu) har valgt at bruge mit firma navn Ballonbutikken i over skriften på Google og på sin hjemmeside, jeg syntes at det er lidt fejt, hvad syntes I ? og er der noget jeg kan gøre ved det ? det var en af mine større kontrakt  grossist  kunder der ringet mig op og spurgte mig om jeg hade købt balloner.nu eller jeg var solgt for så ville de da godt vide det.

Håber at I kan hjælpe mig.

Her er hans annonce på Google

1.    Bland selv Balloner i Ballon butikken | Balloner.nu

Bland selv Balloner i Ballon butikken Netbutik med salg af balloner. Bland selv kvalitets balloner balloner i alverdens farver og størrelser til sjov og ...
www.balloner.nu/ - Cached - Lignende -

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 14:35

Hej Ronnie,

Jeg ved faktisk ikke om du kan gøre så meget, da "ballonbutikken" ikke er et registreret varemærke.

Hvilken påvirkning vil dette have på din forretning? er der mange af dine kunder der søger på ballonbutikken?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:37

Ja ca 120 stk. om dagen. og hvor kan jeg registreret mit varemærke ? for jeg er da lidt ked af det.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:41

Ronnie:
g hvor kan jeg registreret mit varemærke ? for jeg er da lidt ked af det

http://www.dkpto.dk/

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:43

nu bruger han jo ikke "ballonbutikken", men "ballon butikken", og selv hvis han gjorde er ballonbutikken et ganske almindeligt dansk sammensat ord - en butik med balloner, så jeg tror ikke du kan varemærkeregistrere det, og jeg tror ikke du kan gøre noget i forhold til konkurrence.

Men jeg er ikke ekspert på området, og det er da meget muligt at jeg tager fejl.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:47

Ronnie,

Jeg skal lige i løbet af weekenden se om jeg kan genfinde en afgørelse, hvor en virksomhed er blevet dømt for overtrædelsel af markedsføringsloven ved at anvende en konkurrents firmanavn i sine metatags

Henrik

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 14:50

Gadensgaard:
ballon butikken

Det er firmanavnet som det er registreret. Så almindeligt er navnet så heller ikke, da det ikke er Danmarks største forretningsområde i antal virksomheder. Dertil kommer at det ikke bruges på hjemmesiden med kun i forbindelse med metatags.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:52

Klag til Google, da de tydeligvis overtræder god markedsføringsskik... Desuden ligger der, som Henrik siger, flere afgørelser som er til din fordel...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)