Jeg må lige hører inden jeg printer, om hvordan det kan være, at Ernst&Young tilbyder gratis biletter? Er det noget alle kan benytte sig af uden at få "et par på hovedet"?
Jeg må lige hører inden jeg printer, om hvordan det kan være, at Ernst&Young tilbyder gratis biletter? Er det noget alle kan benytte sig af uden at få 'et par på hovedet'?
Hvis du læser det med meget meget småt, så står der at du forpligter dig til at modtage spam og andet uønsket reklame fra E&Y og deres samarbejdspartnere, samt at du ikke vil bruge andre revisorer end dem de kommende tre år.
Eller mere seriøst, jeg fik tilbudet i en nyhedsmail sendt til Venture Cup. Jeg tror det gør det for at lokke kunder i butikken. Kristian fra Cygnet bemærkede over for mig at de står som hovedsponsorer, så dette stunt koster dem nok ikke alverden...
EDIT: Worst case senario, så skal du betale 100,- kroner i indgangen hvis mit tip fejler. Mig bekendt entrerer E&Y ikke med store grumme rygmærke-klædte mænd der render og slår folk i hovedet...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det lyder småskummelt, at man ikke må bruge en anden revisor i tre år hvis man modtager en billet til 100.- kroner fra E&Y. Gad vide om den vil holde i byretten..?
Desuden kan jeg slet ikke se, at der står noget med småt nogensteder, men det dukker måske først op på udprintet..