Er der nogender vil gi en pris på en enkel men funktionel hjemmeside, med henblik på at sælge få, men forholdsvis tunge emner.Mvh kennnet |
Hej,
Skriv til mig på krii08@hotmail.com så kan jeg hjælpe dig...
mvh Kristoffer
Er der nogender vil gi en pris på en enkel men funktionel hjemmeside, med henblik på at sælge få, men forholdsvis tunge emner.Mvh kennnet |
Hej, Skriv til mig på krii08@hotmail.com så kan jeg hjælpe dig... mvh Kristoffer |
Du er også velkommen til at kontakte mig per@dexxmo.dk, så kan jeg godt hjælpe dig:) |
Hej Kenneth, Først og fremmest, få lige styr på den skrift størrelse du køre i, den er træls at læse :-) Angående hjemmeside, er du meget velkommen til, at sende mig en mail på: niller33@hotmail.com (Min bærbare computer er pt. til reperation, så kan derfor ikke læse min np3design-mail. |
Hej kennnet. Du er også meget velkommen til at sende mig lidt mere info. Så finder vi en rigtig god pris til dig. :) ' |
Kan du hurtigt uddybe hvad det drejer sig om, for så kan jeg give dig et tilbud du ikke kan sige nej til .. |
Mobilabonnement og aviser - #retrostil
Og hvordan har du lige konklurederet at at det er min leve vej og at jeg er dyr?:) Ikke for at lave et problem ud af det, slet ikke:P
Anyways, Ja en uddybning af opgaven ville være dejligt, så kan man give en en konkret pris :) |
Jeg håbede faktisk at der var en der ville kommenterer på den beskyldning :) |
Det handler om at være unik, er der vist nogle kloge eksperter der engang sagde, eller også var det Martin Thorborg i "Iværksætter til jeg dør" kan ikke huske hvem, men der er vist noget om det :) hvis du forstår :P |