Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

internet side

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogender vil gi en pris på en enkel men funktionel hjemmeside, med henblik på at sælge få, men forholdsvis tunge emner.

Mvh kennnet   

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 21:54

Hej,

Skriv til mig på krii08@hotmail.com så kan jeg hjælpe dig...

mvh Kristoffer

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:57

Du er også velkommen til at kontakte mig per@dexxmo.dk, så kan jeg godt hjælpe dig:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:59

Hej Kenneth,

Først og fremmest, få lige styr på den skrift størrelse du køre i, den er træls at læse :-)

Angående hjemmeside, er du meget velkommen til, at sende mig en mail på: niller33@hotmail.com (Min bærbare computer er pt. til reperation, så kan derfor ikke læse min np3design-mail.
Send mig gerne en mail med en detaljeret kravspecifikation, atlså hvad siden skal kunne. Så vil jeg give et uforpligtende tilbud

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:01

Hej kennnet.

Du er også meget velkommen til at sende mig lidt mere info.
Min mail: kristian627@hotmail.com

Så finder vi en rigtig god pris til dig. :)

'
Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 22:07

Kan du hurtigt uddybe hvad det drejer sig om, for så kan jeg give dig et tilbud du ikke kan sige nej til ..

I forhold til de andre, skal mine priser ikke give mig mad på bordet, det står min SU for, så kan virkelig give dig en pris du ikke kan sige nej til, selvfølgelig hvis det er indenfor mit område.. :D

Dbh: Lasse

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 22:14

Send gerne mere information til mig på Thomas@aboutweb.dk . Vi kan helt sikkert hjælpe dig til en yderst fornuftig pris

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:15

lassevesterskov:

Kan du hurtigt uddybe hvad det drejer sig om, for så kan jeg give dig et tilbud du ikke kan sige nej til ..

I forhold til de andre, skal mine priser ikke give mig mad på bordet, det står min SU for, så kan virkelig give dig en pris du ikke kan sige nej til, selvfølgelig hvis det er indenfor mit område.. :D

Dbh: Lasse

Og hvordan har du lige konklurederet at at det er min leve vej og at jeg er dyr?:) Ikke for at lave et problem ud af det, slet ikke:P

Anyways,  Ja en uddybning af opgaven ville være dejligt, så kan man give en en konkret pris :)

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 22:20

Jeg håbede faktisk at der var en der ville kommenterer på den beskyldning :)
Du har ret, det kan jeg ikke, men det fanger hans opmærksomhed, iforhold til at jeg bare skrive at han kan skrive en mail til mig på den og den adresse,..

:) Dbh: Lasse

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 22:22

Det handler om at være unik, er der vist nogle kloge eksperter der engang sagde, eller også var det Martin Thorborg i "Iværksætter til jeg dør" kan ikke huske hvem, men der er vist noget om det :)  hvis du forstår :P

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)