Nyt forum hjælper jer alle på vej Jeg har nu i et halvt år skrevet gode råd, om anvendt webanalyse og nogle ganske nørdede indlæg på mit site om webanalyse - www.webanalytiker.dk. I tvivl om hvordan du optimerer og øger indtægten på baggrund af analyse? For nogle dage siden gik mit nye forum i luften. Det giver alle mulighed for at stille spørgsmål om lige præcis det der driller, og om det er om Google Analytics, om hvilket værktøj der skal vælges, hvad en bounce rate betyder eller hvordan man sætter mål op i Google Analytics er helt lige meget. Konceptet er helt som herinde - vi hjælper hinanden, og alle går derfra med mere viden end før. Jeg ønsker på ingen måde at udvande dette gode forum, men her er ganske enkelt ingen tråde hvor sådanne spørgsmål passer ind. I kan selv se hvor mange steder et Google Analytics spørgsmål havner. Så spørg i stedet eksperterne (alle nørderne læser med på mit site :-) ). Jeg håber at alle tager godt i mod mit nye webanalyse forum på www.webanalytiker.dk/forum
|
Hej Webanalytiker,
Tillykke med siden - Absolut et spændende emne, og fedt der kommer lidt mere fokus på det.
De fleste må snart have åbnet øjnene op for at man ikke kan drive en hjemmeside der skal sælge kun ved at drive folk til siden - Konvertingen er ligeså spændende!
Held og lykke med forummet.