Hej Jeg er selvstændig designer og programmør. Jeg har igennem 10 år arbejdet som systembuilder og har i den tid opbygget beowserbaserede systemer som bookingsystemer til vikarbranchen med indbyggede løn og fakturerings moduler, CMS systemmer, interne workflow systemer og et utal af mellemstore hjemmesider. Jeg programmere mest i ASP, SQL, VBscript, Javascript, CSS og HTML. Jeg har også lidt erfaring med .net løsninger, men det er ikke min stærkeste side, da det ikke har været så efterspurgt af mine kunder. Udover min karriere som programmør har samtidig arbejdet som grafisk designer, hvor jeg efterhånden er kommet op på et niveau hvor jeg for det meste rammer det kunden/reklamebureauet havde tænkt sig første gang, og hvor jeg har fået rigtigt meget ros for mit arbejde. Jeg arbejder mest i Photoshop. Jeg fortsætter min virksomhed, og har da også en smule arbeje, men desværre ikke nok i øjeblikket. Dette skyldes at jeg er en meget dårlig sælger. Desværre. Jeg søger med dette indlæg kunder, samarbejdspartnere, eller en deltidskontrakt der kan hjælpe mig igennem denne kridetid, og forhåbentlig være grundlag for et varigt samarbejde. Jeg er villig til at tilbyde en meget fordelagtig timepris, eller enda en fastpris aftale hvis det er ønsket. Jeg håber at der er nogen der har brug for en dygtig mand der kan levere professionelle løsninger hurtigt og stabilt. Jeg er selvføllelig også gerne behjælpelig med mindre opgaver for en billig penge, da min tid jo skal udfyldes med opaver så vidt muligt. I er velkomne til at kontakte mig og få en snak om hvad jeg kan gøre for jer. Det er helt ok at udnytte min situation og punke mig på prisen, det er bedre end ikke at lave noget. Med venlig hilsen |
Hej Christian,
Hvis jeg var dig ville øjeblikkelig få nogle referender på mit site. Vi gør det selv, du kan se hvordan på
http://www.1902software.dk/index.php?id=41
Hvis du har rent mel i posen og tilfredse kunder så kan du rolig gøre det. Tilfredse kunder forlader dig ikke med mindre de pludselig bliver behandlet dårligt eller du ikke kan leverer varen.
Vis at du er god, det virker... (men du skal være klar til, og kunne tåle at du bliver tjekket)
Mvh
Peter