Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis retshjælp ???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber der er nogle af jer, der kan hjælpe os.

Vi har brug for gratis retshjælp, men har ikke kunne finde nogen der kan hjælpe, da det er inden for erhverv og gratis retshjælp tilsyneladende kun dækker private.

Vi søger enten helt gratis retshjælp, eller en advokat der kan acceptere, at blive betalt når sagen er afsluttet. Jeg vil ikke komme nærmere ind på vores sag, men der er ingen tvivl om, at vi har retten på vores side, hvilket et par advokater allerede har udtalt sig om, problemet er bare, at der er ingen der vil påtage sig en sag inden for erhvervs området, uden at blive betalt først.

Håber virkeligt, der er en derude der kan hjælpe os, for det drejer sig om en rimelig høj erstatning.

På forhånd tak !

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa.

Hvis sagen er rimelig simpel af karakter har jeg måske en der kan hjælpe dig - du skal være velkommen til at sende nogle nærmere detaler til undertegnede.

/Jørgen Olsen

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:14

Hos Vesterbro Retshjælp tilbyder vi gratis retshjælp så du er meget velkommen til at kontakte os tirsdag og torsdag mellem kl. 19.00 og 21.00 på telefon 33 22 33 44.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 12:31

Gratis retshjælp:

Hos Vesterbro Retshjælp tilbyder vi gratis retshjælp så du er meget velkommen til at kontakte os tirsdag og torsdag mellem kl. 19.00 og 21.00 på telefon 33 22 33 44.

Det lyder da interessant hvis i yder gratis retshjælp til erhversfolk, kan det virkeligt være rigtigt ? eller har du ikke læst hvad spørgeren skrev?

Mvh

Ravn 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:33

Nu er det jo også en lidt gammel tråd Ravn så mon ikke trådstarter har fundet den fornødne hjælp.

Men ja jeg kender heller ikke til gratis erhversretshjælp,

Hej fra Søren

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:50

Hos Vesterbro Retshjælp tilbyder vi gratis retshjælp til alle, uanset om det er private eller erhvervsfolk. Rådgivningen ydes således uanset, om man opfylder betingelserne for at kunne få fri proces.

Der ydes dog ikke rådgivning inden for skatteret, strafferet og køb og salg af fast ejendom. Derudover kan retshjælpen ikke møde på vegne af rådsøgende i retten.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:47
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:49

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Hvis sagen er rimelig simpel af karakter har jeg måske en der kan hjælpe dig - du skal være velkommen til at sende nogle nærmere detaler til undertegnede.

/Jørgen Olsen

Det er da rigtig sødt af dig, at du gerne vil hjælpe, men jeg tror altså, at der er behov for professionel bistand i dette tilfælde.

mvh Hans

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:20

Hej Hans

Til gengæld kommer din hjælp mere end et år for sent... Big Smile

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:34

Martin E. Jensen:

Hej Hans

Til gengæld kommer din hjælp mere end et år for sent... Big Smile

Damn - my bad. Så håber jeg sandelig ikke, at trådstarter stadig sidder og venter på en løsning.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)