D''ROUGE er personlig, elsklusiv og unik collage kunst, som tager udgangspunkt i jeres fotoalbum. Se mere på hjemmesiden www.drouge.dk hvis dette er noget for dig.
Der er mange der bruger det som gave til ægtefællen i forb. med bryllup, barnedåb, fødselsdage osv... :-) Et lille tip til de der ikke lige ved hvad de skal give i gave til dem selv, eller til deres nærmeste!
Det er godt nok nogle fede billeder du har på dit site. Den slags kunst kunne jeg godt finde på at købe!
Jeg ville iøvrigt også sætte pris på en digital udgave, hvis jeg købte et billede. Det ville være en fed baggrund til PC''en. Lidt nørd er man vel altid
Jeg har sat en minimumspris for ikke at drukne i forespørgsler :-) det er jo på sin vis meget godt... Send endelig linket videre! ...gratis markedsføring er jo som altid en god ting!!
Jeg synes at 2000.- er billigt, når det inkluderer både den tid Anja skal bruge på det, samt udprint.
Sjovt nok var der tre af mine klassekammerater der lavede et afgangsprojekt med præcis samme koncept, og de forlangte +5.000 for deres collager for at deres forretning vil kunne løbe rundt - og det de lavede var med al respekt ikke halvt så pænt som dether.
tak tak tak for de pæne ord :-) Jeg har skrevet mindsteprisen for ikke at få useriøse henvendelser, dvs. spare tid på at regne priser ud til folk som alligevel ikke vil betale for det.
Gennemsnitsprisen ligger på ca. 4-5.000 kr for en collage lige pt.
Er spændende at høre om andre der laver det samme (konkurrenterne), jeg ved der er en fra København der laver det samme, men er der nogle af jer der kender andre? Send gerne link!
Med alt respekt, anja... De billeder er sygt flotte !!.. Er helt vild med dit "New York" billed.. Det er virkelig fantastisk..
Send gerne lige lidt om hvordan du får produceret og sådan ??.. Vil gerne igang med at sælge nogle af mine billeder (Har en ret stor foto-lidenskab der bliver dyrket ret meget.. når der altså er tid :/ )...
Jamen, kort fortalt udarbejder jeg det i photoshopIillustrator udfra billederne jeg modtager fra kunden, samt nogle tillægsbillede rjeg selv tilføjer udfra kundens ønsker. Så får jeg det printet ud på ægte lærred hos PrintFactory i Viborg som virkelig laver superflotte prints. De kan printe på alt, stof, laminater, lærred osv. Får det spændt op hos proff rammemand, og så kan det afhentes eller sendes :-)
Dine billeder er virkeligt også flotte - de kunne være rigtigt fede at køre ud i storformat!