Der har aldrig været en krise, der bare minder om denne! Krakket på Wall Street i 1920´erne og deprissionen i 1930´erne går ik engang denne krise til sokkeholderne, når tallene er renset for inflation! Hvordan vil du belåne et hus, som er købt for lånte penge? Folk kan i disse tider knap nok låne til huset... Enig men unge mennesker må jo prioriterer hvis pengepungen er tom og derfor boomer salget af brugte varer os pt... |
Fashion-Seller Og Peter
Undskyld at jeg ikke er så pessimistisk.
Korrekt det hele er forgået på lånte penge, og jeg er ikke overrasket over at det falder så hurtigt. Og når I snakker den finansielle sektor, så burde der for flere månder siden have været klokker der ringede.
Jeg synes det er pinligt at man konstant skal snakke om at man ikke kan belåne et belånt hus...sig mig ærligt, det er noget at det mest latterlige jeg har hørt. Men skal ikke låne og låne. Man skal udvise tålmodighed. Og have sine reserver i orden. Synes alt det låne halløj har været direkte uansvarligt. JEg kan ikke have ondt af at folk har valgt nogle forkerte dispotitioner. Der er heller ingen der græder når jeg mister en ordre.
Der er ingen som har sagt at folk skal købe noget...og der er ingen som har fortalt at folk skal låne penge. Det er en meget overfladisk holdning. Reelt set så skulle boligpakkerne ikke have været lavet. Da det er jo netop bare at skyde penge i et overophedet marked, lige som afdragsfrie lån.
/Kenneth