Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRIBETALING - opsætning

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lige investeret i FRIBETALING fra PBS, forid vi har af og til nogle private kunder eller helt nye, mindre firmaer, hvor vi ofte beder om forud betaling på varer, som ikke passer ind i vores shop.

Nu overrasker det mig lidt, at hvis man ikke tilkøber en ekstra service, er det ikke helt nemt at sætte op på vores egen server/hjemmeside.

Har du en opskrift, der kan hjælpe mig hurtigt på vej, så send lige et par ord.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:39

Bjarne Ravn:

Har lige investeret i FRIBETALING fra PBS

Tillykke med det du har lige spildt dine penge.

Desuden har PBS og Fribetaling intet med hinanden at gøre, det er to forskellige firmaer.

Hold dig fra Fribetaling og find en seriøs udbyder istedet, eksempelvis Epay.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Fra  Aquatex Skrevet kl. 14:16

Tak for dit svar.

Hvad er der galt med  FRIbetaling?

Har ePay samme service?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:21

Bjarne Ravn:

Har ePay samme service?

Det ville være en fornærrmelse at sammenligne de to, Fribetaling har _ingen_ service. Alt andet er bedre end dem, hvis du konkret vil vide hvad de fejler så lav en søgning her på Amino.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:28

Hej Bjarne,

PBS står for din indløsningsaftale med diverse betalingskort, hvorimod Fribetaling eller ePay som Mikkel nævner, er uafhængige udbydere af betalingsgateways. En betalingsgateway er i korte vendinger det system der håndterer betalingerne. Det er korrekt som Mikkel siger at der florerer mange indlæg om dårlige erfaringer med Fribetaling, hvorimod ePay har fået en del ros. Nu ved jeg ikke lige hvilke bindingsperioder Fribetaling byder på, men det kan anbefales at overveje et skift, hvis du gerne vil drive en seriøs forretning uden risiko for unødigt besvær.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Fra  Aquatex Skrevet kl. 06:59

Mange tak for dit svar, Jakob.

Jeg kender godt hele systemet, men har ikke været vågen nok. Jeg tror, det skyldes, at FRIbetaling bruger et logo med et udseende og en skrifttype som PBS. Heraf kan man se logoers værdi Cool - også til at vildlede.

Vi har Epay i forvejen. Kendte bare ikke til den facilitet, at vi kan lave betalinger, der på varer, der ikke er  i butikken.

Nu skal det undersøges.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Fra  Aquatex Skrevet kl. 22:26

Tak for de gode svar fra alle Aminoer.

Jeg kan nu tilføje, at Epay har samme facilitet - godt skjult for alle - og helt GRATIS, når man har en indløsningsaftale til en shop med dem.

Betalingsmodulet kan designes helt efter vores eget ønske, og det betyder, at vi kan modtage forudbetaling fra bestemte kundegrupper, så vi kan spare leveringstid og bøvl med betalinger.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 22:35

Jamen så god fornøjelse med at komme ud af fribetaling - er det 12 mdrs eller 24 mdrs binding der er :)?

Og så vidt jeg kan forstå på folk risikerer du også de bliver ved med at trække penge efter "abonnementets" udløb :)

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Fra  Aquatex Skrevet kl. 22:44

Jørgen Olsen:

Jamen så god fornøjelse med at komme ud af fribetaling - er det 12 mdrs eller 24 mdrs binding der er :)?

Og så vidt jeg kan forstå på folk risikerer du også de bliver ved med at trække penge efter "abonnementets" udløb :)

Hej Jørgen og alle andre interesserede

Jeg skal nok lade jer det vide, hvad der kommer ud af sagen. Det er efter min mening en bedre ide at slippe af med en utilfreds kunde end at skabe sig en fjende. En fjende med rige muligheder for at kunne skade FRIbetalings omdømme. EhrvervsBladet skriver også gerne om den slags sager.

Jeg er selvfølge lidt sur på Epay, som ikke gør opmærksom på den service i ders shopløsning, men glad for at de er gode til at hjælpe med at få sat servicen op.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Fra  Aquatex Skrevet kl. 18:11

Hej alle Aminodebattører

Miraklet  er sket - hallelulja - FRIbetaling har sluppet mig af krogen bare ved at sende en enkelt Email. Deres support har også indledningsvis været udmærket. Så FRIbetaling er bedre end dets rygte.

Tak for hjælpen - vi er fuld gang med at sætte op Epay til forudbetaling af varer solgt til private og til nyere firmaer ved førstegangskøb. Det gælder udelukkende produkter som ikke umiddelbart kan anbringes i vores webshop.

God weekend til alle

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)