Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige kontor lokaler ..... vil du leje?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har fået en god deal på lokaler, men det er alt for stort til mig alene.

Der er tale om en, af de mest eksklusive adresser i København. Lokalet er på næsten 1.000 kvm.

Jeg forventer, at kunne tilbyde Amino bruger en leje på 120 kr pr kvm pr måned, startende ved 10 kvm - 3 månederes depositum - ved sener leje af yderliger kvm for en lejer, vil der også skulle betales depositum for de ekstra kvm.

Lejen indeholder leje af X kvm, strøm, varme, rengøring, varme drikke a´libitum (kaffe, the, cacao, ect.)

Lad mig høre fra dig om du kunne være intersseret, og hvad du lige har brug for at fast udstyr.

Dog vil det med sansynlighed føre til en lidt højer leje, men alt efter hvad og hvilken pris disse ting kan købes / lejes til , evt. af andre Amino bruger.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 08:11
Hmm

Måske har jeg placeret denne tråd forkert? Jeg mener da det er et godt tilbud

Venligst

René Buch

Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:08
Jeg er interesseret i kontorleje.

Men standardprisen for kontorleje i Kbh City er jo 100 kr. pr. Kvm pr. måned.. (oftest angivet 1.200 pr. Kvm pr. år)
- så jeg har svært ved at se det gode tilbud, med mindre jeg læser det forkert.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 09:50
Hej tak for din tilbage melding.

Da der er tale om en af de mest eksklusive adresser i København, som er kendt af alle, selv turisterne, så er prisen også derefter, men jeg har igang værende forhandlinger med udlejeren og lige pt. forhandler vi om lejeperioden, som kan medføre en reduktion i leje.

Jeg kan godt skrabe prisen helt ind til benet, men så bliver der kun kvm leje, strøm og varme der er indholdt i leje. Denne vil så ligge på 91,00 kr. kvm pr måned

Mit tilbud er omfattet af leje et kontor og sæt dig ned, uden tanker om skrivebord, stole, kaffemaskine, rengøring, reoler, arkiv, mulighed for lån af varevogn, det eneste lejerne selv skal sørge for et netforbindelse og telefon.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 10:16

Hvor i City er det?

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 11:10
Det ligger 10 min gang fra Østerport station, tæt på bredgade / store kongensgade / lige bag kastellet.

Jeg har lige talt med udlejerens mellemmand og afventer, endelig svar fra udlejeren om han siger ja eller nej til mit tilbud.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 21:10
Hej med jer alle

Må desværre meddele at det projekt ikke bliver til noget da udlejeren ikke vil have kontorfællesskab i det nævnte lokale, så nu er jagten gået ind på en anden mulighed.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:46

Hej,

Jeg leder efter lokaler - gerne 30-80 kvm. med mulighed for at låse af til min. et rum.

Du må meget gerne kontakte mig for yderligere info. rikkemia@magenzia.com

På forhånd tak,

Rikke

Dato: 22-08-2006 22:50:46 Forfatter:Hr. Buch

Hej

Jeg har fået en god deal på lokaler, men det er alt for stort til mig alene.

Der er tale om en, af de mest eksklusive adresser i København. Lokalet er på næsten 1.000 kvm.

Jeg forventer, at kunne tilbyde Amino bruger en leje på 120 kr pr kvm pr måned, startende ved 10 kvm - 3 månederes depositum - ved sener leje af yderliger kvm for en lejer, vil der også skulle betales depositum for de ekstra kvm.

Lejen indeholder leje af X kvm, strøm, varme, rengøring, varme drikke a´libitum (kaffe, the, cacao, ect.)

Lad mig høre fra dig om du kunne være intersseret, og hvad du lige har brug for at fast udstyr.

Dog vil det med sansynlighed føre til en lidt højer leje, men alt efter hvad og hvilken pris disse ting kan købes / lejes til , evt. af andre Amino bruger.

Tilmeldt 23. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:39
Hej!

Jeg er meget interesseret i at høre mere om lokalerne, såfremt der stadig er lokale til udlejning?

Venlig hilsen Anna Marie

Og god jul!

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:31
vedr. lokaler til leje i kbh       

hej

jeg søger et sted hvor jeg kan tegne, male, tegne mv.

jeg er interesseret såfremt der stadig er ledige km2??

tlf. nr 31 78 97 15, kontakt mig endelig.

mvh Sandra

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)