Nej men du skal indgå aftaler der er bindende, og det kan man kun hvis man er over 18... |
fatter jeg ikke...
Nej men du skal indgå aftaler der er bindende, og det kan man kun hvis man er over 18... |
jo, det er der voks kommer ind i billedet, jeg tjener på partnerADS- sætter penge på min makkers konto- jeg får gratis voks |
Så din "makker" får pengene af dig, og så køber han voks til dig??? |
Og så er det at min kæde hopper helt af.. Du skal lave en aftale men partnerADS, og det kan du ikke fordi du ikke er 18, så det skal din "makker" eller forældre. hvis du får pengene kan du vel selv købe voksen, for hvis du får pengene og giver dem til din "makker skal han betale skat af dem. og så er der kun halvdelen tilbage... så i sidste ende vil du have brugt en masse tid og penge på at dele voks ud i klassen. Det ville nok være nemmere at gå ned i matas. |
Du skulle at og læse partnerADS betingelser... der står meget tydeligt at det ikke er tilladt af bede venner og bekendte om at klikke hele tiden.
|
Hej John Det er beundringsværdigt at du er så ivrig, og så vedholdende ønsker at tjene dine egne penge, hold fast i det, det vil kunne hjælpe dig i fremtiden. Men når det er sagt, må jeg altså også lige give mig din vurdering af din ide, og din færden her på amino. Først ideen: Du påstår at din ide er gennemtænkt, men jeg bliver nødt til at skuffe dig og sige at den virker fuldkommen uigennemtænkt. Og til sidst vil jeg give dig et godt råd, som jeg oplever at du godt kunne bruge. Du forekommer mig meget ivrig, og det er rigtigt godt at se, men at basere en ide på at svindle penge ud af firmaer for at du kan tjene lidt selv, er ikke lovende for din fremtid, brug istedet energien på at udtænke noget der kan bringe dig en indtægt på lidt længere sigt. På den måde får du også mulighed for at bruge pengene, istedet for at du skal sidde i retten og forsvare dig for at undgå at blive straffet. Derudover vil jeg ønske dig held og lykke med det... du skal nok få succes en dag, hvis du griber det lidt fornuftigt an. p.s. nej, jeg vil ikke lave en side til dig, eller det der ligner... den hjælp jeg gir dig her, er gratis og den er faktisk mere værd end den umiddelbart kunne se ud til, så læs den... gerne flere gange... |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
Tak Janno! Tak for at gad skrive det vi andre tænker ! Normalt vil jeg strække mig langt for hjælpe de "unge", men her er det tydeligt hvorfor loven som udgangspunkter nævner at man skal være 15 før man kan disponere over egne midler... Henrik |