Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

igen-igen

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej men du skal indgå aftaler der er bindende, og det kan man kun hvis man er over 18...

Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

fatter jeg ikke...

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du skal lave en aftale med partnerADS, ikke?

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

jo, det er der voks kommer ind i billedet, jeg tjener på partnerADS- sætter penge på min makkers konto- jeg får gratis voks

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 17:14

Så din "makker" får pengene af dig, og så køber han voks til dig???

Tilmeldt 1. Jul 09
Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

præsis :D

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 17:23

Og så er det at min kæde hopper helt af..

Du skal lave en aftale men partnerADS, og det kan du ikke fordi du ikke er 18, så det skal din "makker" eller forældre.  hvis du får pengene kan du vel selv købe voksen, for hvis du får pengene og giver dem til din "makker skal han betale skat af dem. og så er der kun halvdelen tilbage...

så i sidste ende vil du have brugt en masse tid og penge på at dele voks ud i klassen. Det ville nok være nemmere at gå ned i matas.

Tilmeldt 21. Jan 08
Skrevet kl. 17:35

Du skulle at og læse partnerADS betingelser... der  står meget tydeligt at det ikke er tilladt af bede venner og bekendte om at klikke hele tiden.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej John

Det er beundringsværdigt at du er så ivrig, og så vedholdende ønsker at tjene dine egne penge, hold fast i det, det vil kunne hjælpe dig i fremtiden.

Men når det er sagt, må jeg altså også lige give mig din vurdering af din ide, og din færden her på amino.

Først ideen: Du påstår at din ide er gennemtænkt, men jeg bliver nødt til at skuffe dig og sige at den virker fuldkommen uigennemtænkt.
For det første er du ikke gammel nok til at indgå aftale med partner-ads, derefter er din ide med at få dine klassekammerater til at klikke 200 gange hver - direkte svindel, og vil med 110% sikkerhed blive opdaget, så pengene vil aldrig nogensinde nå hvarken din eller din "ven's" konto.

Hvis du havde gennemtænkt din ide ville du nok også kunne regne ud at der ikke er nogen firmaer der bare deler penge ud... og lad os sige at du har 20 klassekammerater, der alle klikker på 200 annoncer, det giver dig 2000 klik, men problemet er at mange af klikkene vil komme fra de samme ip-adresser (internetforbindelser) og da der også er noget der hedder cookies, ville du skulle lære dine klassekammerater at slette deres cookies for hvert klik, hvilket helt sikkert også ville gå galt.
Derfor ville partner-ads opdage uregelmæssighederne, og med sikkerhed straks lukke din konto for mistanke om svindel, og du ville ingen penge få udbetalt. Såden sidste ende ville alt dit arbejde være spildt.

Og med hensyn til din opførsel herinde, synes jeg du skulle indse at du kun er 13 år, og at du altså ikke ved alt.
Når man er 13 år, så ved jeg godt at man ikke føler sig som et barn, men det er man altså, og selvom man tror at man kan alt, så er det altså sådan at erfaring er en af de bedste egenskaber når man vil klare sig godt i livet. Og erfaring er noget man får med tiden... ikke noget 13 årige normalt har.

Og selvom du mener at have fundet på en god ide, så burde du måske også indse at de mennesker du finder her på Amino (der så høfligt har svaret dig, og af uransagelige årsager er fortsat med det selvom du kaldte dem for røvhuller), alle har mere erfaring end dig, og hvis du gad læse det de skrev, ville du kunne se at din ide er dødfødt allerede inden den bliver søsat.
Amino er iøvrigt ment som en mulighed for at skaffe sig gode kontakter og opbygge et netværk, men hvis du ikke toner din fremfærd ned, vil du ikke få noget godt ud af at benytte sitet, og ende med at gøre dine egne chancer for at få succes betydeligt mindre. Man kommer længst med høflighed, og at have et godt forhold til Aminoerne er en rigtigt god ressource der kan bruges til rigtigt mange ting.

Og til sidst vil jeg give dig et godt råd, som jeg oplever at du godt kunne bruge.
Du skal sætte tempoet en smule ned, og kanalisere noget af din energi ud i virkeligt at gennemtænke dine ideer. Når du så har fået en ide du virkelig mener kan virke, skal du få den ned på papir, og forelægge den for dine forældre, så de kan se at du seriøs, og at du har en realistisk plan.
Inden du gør det, bør du nok gå hele din plan igennem en ekstra gang så du er sikker på at den ikke kan skydes ned bare sådan uden videre, og hvis du så også kunne få din ven til at gå den igennem med dig, ville du måske have en chance for at få det igennem.

Du forekommer mig meget ivrig, og det er rigtigt godt at se, men at basere en ide på at svindle penge ud af firmaer for at du kan tjene lidt selv, er ikke lovende for din fremtid, brug istedet energien på at udtænke noget der kan bringe dig en indtægt på lidt længere sigt. På den måde får du også mulighed for at bruge pengene, istedet for at du skal sidde i retten og forsvare dig for at undgå at blive straffet.

Du er ung, og de fleste unge mennesker søger efter en måde at tjene penge hurtigt og nemt, gerne uden selv at skulle gøre for meget... 
Derfor vil du når du engang begynder at tjene penge være et nemt offer for dem der lever af at svindle den type mennesker ved at love guld og grønne skove.
Lyt til et godt råd, de eneste der tjener penge på den slags ideer og systemer, er dem der sælger dem, så hold dig langt væk fra den slags.
Slå i stedet koldt vand i blodet, og byg noget op der kan holde i det lange løb, og tjene dig penge i lang tid, eller noget der kan blive så attraktivt for andre at du vil kunne sælge det og tjene kassen.

Derudover vil jeg ønske dig held og lykke med det... du skal nok få succes en dag, hvis du griber det lidt fornuftigt an.

p.s. nej, jeg vil ikke lave en side til dig, eller det der ligner... den hjælp jeg gir dig her, er gratis og den er faktisk mere værd end den umiddelbart kunne se ud til, så læs den... gerne flere gange...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:09

Tak Janno!

Tak for at gad skrive det vi andre tænker !Yes

Normalt vil jeg strække mig langt for hjælpe de "unge", men her er det tydeligt hvorfor loven som udgangspunkter nævner at man skal være 15 før man kan disponere over egne midler...Tongue Tied

Henrik

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)