Endelig går det bedre :D - siden 2004 har jeg haft gang i en lille tanke om at starte, min egen forretning. Sidste år valgte jeg så at starte, og gå igennem med noget helt nyt. Jeg begyndte at sælge smykker til virksomheder, og det bærer endelig frugt nu. Det har virkelig taget sin tid at få alt dette gjort klar, og ´mange har igennem tiden takket nej tak til at forhandle mine smykker. Men efter jeg har fået det rigtige igang, kan man se forretningerne vågner op.
Der er flere og flere forretninger der kontakter os der ønsker at forhandle vores smykker, samt vi er kommet på GSU messe til august, dette har virkelig givet pote. Derfor vil jeg sige til alle der skulle have en lille iværksætter gemt i maven, bare kæmp derudaf ! - det skal nok komme før eller siden. Derudover hvis der er nogen der vil se det mange af de større forretninger er blevet så vilde med, så kan man se smykkerne på www.gerickedesign.dk ;) Der er det ogå muligt at finde nummer og e-mail hvis man skulle være interesseret (:
Alle derude - Kæmp for jeres drøm ! |
Endelig kan man se hvor smykkerne er på vej hen :D
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)