Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drop-shipping Poloer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vil høre om der er nogle af jer der er interesseret eller kender nogen der sælger polo (Raplh Lauren, Hilfiger, Fred Perry osv) som ville være interesseret i en drop-shipping aftale?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:15

Jeg lytter lige med, da jeg også er interesseret i det samme :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09

Du vil finde en som sælger div. poloer fra kendte brands - som du kan videresælge som "dropshipping" ?

Held og lykke med det - sådan fungere tøj branchen desværre ikke !!! Jeg har i hvert fald aldrig hørt om det.

Tommy Hilfiger har hovedlager i Holland (for Europa) - Her fra bliver alle deres varer sendt ud - så der er længere leverings tid - og det er ikke alle deres artikler de er lagerførende med.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:42

Lars Mathiesen:

Du vil finde en som sælger div. poloer fra kendte brands - som du kan videresælge som "dropshipping" ?

Held og lykke med det - sådan fungere tøj branchen desværre ikke !!! Jeg har i hvert fald aldrig hørt om det.

Tommy Hilfiger har hovedlager i Holland (for Europa) - Her fra bliver alle deres varer sendt ud - så der er længere leverings tid - og det er ikke alle deres artikler de er lagerførende med.

De enkelte distributører af Hilfiger, har da os varer på lager... Så det der er ik helt sandt...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:44

Simon Østergaard:

Hej Amino'er

Jeg vil høre om der er nogle af jer der er interesseret eller kender nogen der sælger polo (Raplh Lauren, Hilfiger, Fred Perry osv) som ville være interesseret i en drop-shipping aftale?

Det kan ik betale sig at lave dropshipping på sådanne varer... Har du ik pengene til selv, at købe til lager, så find noget andet, for det er spild af tid...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:39

Simon Østergaard:

Hej Amino'er

Jeg har en del Christian Dior og Cerruti 1881 poloer du gerne må sælge for mig som dropshipping, skriv gerne e-mail.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)