|
Hej Jesper Det er jo helt korrekt få styr på dine kreditorer, men for at rådgive dig skal der mere viden omkring dine samlede kreditorer og hvorledes din kassekredit er sikret fra bankens side, samt dine moms forhold, er skat en af dine kreditorer m.m. Ideen om at lade banken og kassekreditten ligge som sidste prioritet er ikke holdbar, det kan jo vise sig at være dem, der sidder med en del af løsningen såfremt der fåes styr på resten. Glem alt om det der med navneskifte og hvad nogen nu kunne finde på af fikse, du indhentes af historien og det bliver mere og mere uoverskueligt for hver dag du venter. En andet forhold der er vigtigt giver virksomheden et positivt afkast, når vi ser bort fra gælden? At få en aftale med kreditorer kan være svær, såfremt du ikke har en udefra kommende til at tale din sag og står inde for de faktiske forhold. Da du bor i Aalborg, er du velkommen til at kontakte mig på 29924519 da mit virke ligger indenfor området rekonstruktioner. Mvh Bertil Vrou Thomsen |
Hvis banken ikke har nogen grund til at være efter dig, dvs. du ikke har overtræk, så kan de godt parkeres ude på sidelinien i første omgang.
Hvis du har gæld til det offentlige, skal de naturligvis have en opringning sammen med de andre kreditorer.
Mit råd er: Du skal ikke hyre nogen eksterne firmaer lige nu, som kortlægger dine problemer til 8-900 kr. i timen. Se hvor langt du kan komme ved egen og venners hjælp, og brug din sunde fornuft. Inden længe vil du have dit eget overblik ... men skriv dig en plan og følg den.
Mange hilsner, Carsten
Bliv gratis medlem