Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i det? ****** uge

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender i det?
Når man render ind i en stime af ulykker, som om at sidder en med en større masochistisk plan for at tvære dit gode humør i jorden.

Den sidste uges tid er forløbet således:

Lørdag: Ektra skatteregning dumper ind af døren, der er 15.000 kr. højere end budgetteret
Søndag: Min computers harddisk (den derhjemme) vælger at få min Harddisk til at brænde sammen. (jo der var backup af det vigtigste - men rigtigt træls alligevel)
Mandag: Cybercity lukker Internet forbindelse til vores kontor pga fejl i ''deres system'', men lover at det ikke sker igen.
Onsdag: Cybercity ''gør det igen'' (kun et par timer det drejer sig om begge dage, men puha irriterende)
Torsdag: Øl om aftenen med kanon-netværk, så tarvelige tømmermænd fredag. Absolut selvforskyldt, men træls alligevel
Fredag: Min laptop brænder sammen (ikke Dell tihi) og står ikke til at redde. Brænder selvfølgelig sammen sidst på dagen FØR synkronisering med server, så ca 1 dags arbejde tabt. Tømmermænd vokser!
Lørdag: Min kone kommer hjem fra ferie hos familien - periodens absolutte højdepunkt!
....senere lørdag: Glaskeramisk komfur i privaten vælger flække/revne mm i glaspladen?????? Træder samme dag på min MP3 afspiller så den smadres
Og så til finalen i går mandag: Urimeligt voldsomt uvejr men lynild og torden i Aalborg svitser elektronik i min lejlighed så: Mit ADSL modem brænder af, min router brænder af, min microovn brænder af, mit sikringsskab brænder delvist af, mit fjernsyn opfører sig lidt underligt nu (?), min telefon brænder af, plus en 5-6 pærer der røg....

HAPPY THOUGHTS, HAPPY THOUGHTS, HAPPY THOUGHTS!

...ikke mere tuderi herfra, og nej - jeg tror hverken på karma, skæbne eller lignende

Nøøøøj der må være nogle store ordrer på vej til vores firma for at opveje alt det her!

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 16:37
Hej

Det må være det, som i siger " det er træls"

Nej spøg til side og velmente tanker herfra. Den uge bliver svær at slå.!

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 16:37
Du har hermed min DYBESTE medfølelse - det har du ærligt fortjent!
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 16:40
Dato: 22-08-2006 16:36:45
Forfatter: Kim Malmberg
Det må være det, som i siger '' det er træls''

Træls er nemlig lige præcis den korrekte term for perioden!
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:42
Heh, længe leve Murphy''s lov :) jeg har også helt ondt af dig, man kan vist ikke være meget mere uheldig på så kort tid.
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:45

Her må en underskrifts indsamling til bevarelse af det resterende indbo da være på sin plads

Held og lykke - Det kan kun blive bedre

UNDERSKREVET

Flyttemanden

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 16:46
Dato: 22-08-2006 16:41:43
Forfatter: Sune Christesen
Heh, længe leve Murphy''s lov :) jeg har også helt ondt af dig, man kan vist ikke være meget mere uheldig på så kort tid.

Yup - alt der kan gå galt - GÅR galt.

....men men men - skal dog lige siges at jeg for blot 1½ måneds tegnede en forsikring (havde sparet det væk, i ved jo hvordan økonomien er i vækstfasen). Så så langt så godt!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:45
Prøv skriv selvsamme indlæg og nævn de positive ting der er sket hver dag ;) Det får du langt mere ud af

Tudefjæs

Men ellers vil jeg da erkende, jeg helst selv undgår den slags uger:)

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 21:21

Hva med tirsdag?? Kørte det hele bare i olie om tirsdagen eller hvad??

Solen bryder altid igennem på et eller andet tidspunkt

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Skrevet kl. 09:13
Dato: 22-08-2006 18:45:25
Forfatter: Martin Tygsen
Prøv skriv selvsamme indlæg og nævn de positive ting der er sket hver dag ;) Det får du langt mere ud af

Sq da meget rart at det kursus du tog på  på aftenskolen i psykologi virker, wa?
Utroligt hvad man kan med AOF...

Er sq en happy camper generelt, og syntes faktisk at det er lidt grotesk underholdende det der er sket, og var egentlig bare det jeg ville dele.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)