Når man render ind i en stime af ulykker, som om at sidder en med en større masochistisk plan for at tvære dit gode humør i jorden. Den sidste uges tid er forløbet således: Lørdag: Ektra skatteregning dumper ind af døren, der er 15.000 kr. højere end budgetteret ![]() Søndag: Min computers harddisk (den derhjemme) vælger at få min Harddisk til at brænde sammen. (jo der var backup af det vigtigste - men rigtigt træls alligevel) ![]() Mandag: Cybercity lukker Internet forbindelse til vores kontor pga fejl i ''deres system'', men lover at det ikke sker igen. ![]() Onsdag: Cybercity ''gør det igen'' (kun et par timer det drejer sig om begge dage, men puha irriterende) ![]() Torsdag: Øl om aftenen med kanon-netværk, så tarvelige tømmermænd fredag. Absolut selvforskyldt, men træls alligevel ![]() Fredag: Min laptop brænder sammen (ikke Dell tihi) og står ikke til at redde. Brænder selvfølgelig sammen sidst på dagen FØR synkronisering med server, så ca 1 dags arbejde tabt. ![]() Lørdag: Min kone kommer hjem fra ferie hos familien - periodens absolutte højdepunkt! ![]() ....senere lørdag: Glaskeramisk komfur i privaten vælger flække/revne mm i glaspladen?????? Træder samme dag på min MP3 afspiller så den smadres ![]() Og så til finalen i går mandag: Urimeligt voldsomt uvejr men lynild og torden i Aalborg svitser elektronik i min lejlighed så: Mit ADSL modem brænder af, min router brænder af, min microovn brænder af, mit sikringsskab brænder delvist af, mit fjernsyn opfører sig lidt underligt nu (?), min telefon brænder af, plus en 5-6 pærer der røg.... ![]() HAPPY THOUGHTS, HAPPY THOUGHTS, HAPPY THOUGHTS! ...ikke mere tuderi herfra, og nej - jeg tror hverken på karma, skæbne eller lignende ![]() Nøøøøj der må være nogle store ordrer på vej til vores firma for at opveje alt det her! |
Hej
Det må være det, som i siger " det er træls"
Nej spøg til side og velmente tanker herfra. Den uge bliver svær at slå.!