Hej |
Jo sikkert - men hvorfor skulle man dog også gøre det?
Hej |
Jo sikkert - men hvorfor skulle man dog også gøre det? |
Besvar spørgsmålet. Stil ikke nye spørgsmål. |
Hvis du ikke ønsker at hjælpe andre, hvorfor skulle de så hjælpe dig ??? Tror det er meningen vi herinde hjælpe hinanden med problemer |
Ideen med at "skjule" adressen for brugeren er at så kan man ikke bare skrive adressen ind og den der ejer websitet der viser Adsense reklamen bliver så snydt for klikket. Men Google har fjernet den mulighed. Jeg har selv prøvet og hvis jeg vælger hvid baggrund, så kan jeg godt vælge hvid tekst, men Google sætter en lidt mørkere farve ind. Men de ændrer hele tiden i deres Adsense, så man ved aldrig hvad der er rigtigt. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ville være meget rart at høre fra personen selv hvad hans intentioner var !!! |
Per spurgte hvorfor, jeg svarede hvorfor samt hvad Google gør. Så kan man selv se om det er imod deres regler. Hvis det var, så vil de nok ikke sørge for at url'en altid er synlig ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....