Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS til galleri

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man skal lave et galleri, er der så nogle gode gratis CMS til det ?

Vil gerne have nogle links til nogle hvor man kan se dem.

Der skal være mulighed for at skrive tekst til billeder, og også mulighed for tekst på undersider feks.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 21:59

Hejsa,

Ja, det er der da. Det letteste er helt klart at benytte Wordpress, i mine øjne.
Det er et gratis CMS, hvortil der findes et HAV af galleri-plugins, der lader dig præsentere dine værker på snart sagt en hvilken som helst måde. Nogle af dem er virkelig fancy!

Du kan downloade Wordpress og finde en masse af de moduler (extensions) du kan benytte på adressen www.wordpress.org.

Det er relativt "simpelt" at sætte Wordpress op, men jeg tilbyder naturligvis gerne min hjælp til det hvis det skulle blive aktuelt. Du er altid velkommen til at kontakte mig for et godt tilbud.

Held og lykke med projektet!

Mange venlige hilsener
Peter, peter@hztrading.dk

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:55

Hej,

Jeg vil foreslår at du ser nærmere på Wordpress. Smid mig en mail på nikolaj@standoutdesign.dk hvis jeg skal vise dig et eksempel. Vi er ved at lancere et nyt site til os selv hvor bruger en fin funktion.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 23:01

Hej

Du er dog velkommen til at kontakte mig også på mecci@live.dk, jeg kan sætte funktionen op til omkring 400 kr.

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 23:05

Du kan godt bruge Wordpress og finde et plugin der kan håndtere et galleri.

Du kan også bruge et CMS som 4images som er skabt til præcis hvad du ønsker. Tyske udviklere, men det hele er selvfølgelig på engelsk http://www.4homepages.de/4images/download.php

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)