Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Kontor inventar, computere, printer, kopimaskiner osv. Haves: Vidunder maskine

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi er et nystartet firma som har overtaget salget af maskine pro-aqua, søger vi derfor kontor inventar, computere, printer, kopimaskine osv til vores nye kontor.

Til jer der ikke ved hvad en pro-aqua er, kan jeg sige at den er svær at beskirve med ord - Den SKAL ses.

Det er en maskine der kan bruges til rensning af luft, fra 900l til 3400l pr. minut, med en rensning på 99,99996%. Det vil resultere i mindre hovedpine, bedre indeklima samt mindre tid på at støve af - Som ingen af os jo gider bruge meget tid på.

Den kan bruges som støvsuger, igen med en en luft gennemstrømning på 3400l pr. minut og ingen reducering i luft gennemstrøming da der ingen former for filter og pose er i er maskinen. Den kører på en pose/filter af vand hvilket gør at der ingen udgifter er i poser og filter.

Du kan bruge motor mundstykket til rengøring af din seng, så du reducere kraftigt på husstøvmider som giver hovedpine og astma, og derved få bedre søvn. Ellers kan motor mundstykket bruges til rengøring af varerrum på gulplade biler osv.

Du kan bruge vaskesætet til rengøring af tæpper, med en tøretid på kun 6 timer frem for 24, du kan bruge vaskesættet og vaskemundstykket til vask af gulve, herved slipper du for en ekstra arbejdsgang da den tager støvsugning og vask i samme arbejdsgang.

Ved denne maskiner spare du/i mange penge på rengøring samt pose og filtre.

Giv mig et kald eller en mail på morten.protect@gmail eller på 28406878

Fra Solbjerg
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:16

Hævesænkebord. 1000 + moms

SunClean. Regøring af solcentre.

Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 14:22

Sunclean: Du har læst i annoncen at det er en "bytte" handel vi søger ik?

Fra Solbjerg
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Der står bare i søger? ikke at i vil bytte.

Men jeg vil gerne bytte mit fine bord med sådan et fint stykke papir der står 1000 på ;-)

SunClean. Regøring af solcentre.

Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 14:37

Hvis du nu læser overskriften igen, står der Søges og der står haves. Måske mig der ikke har udtrykt mig godt nok.. beklager.

Men det er altså en bytte handel vi søger med en af vores maskiner

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:44

Jeg syntes heller ikke det fremstår specielt klart. I og med at den fuldie tekst ikke er med i overskriften. Bytte eller ej. Med en pris på 1.000 kr. for et hæve/sænkebord er det vel også ligegyldigt om man bytter eller køber medmindre I skal bruge 20 af slagsen. De fleste kan vel nok finde 1.000 kr. til et skrivebord. Ellers bør man nok overveje om man overhovedet er klar til at starte op. 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 07:53

Om vi har råd til at købe et skrivebord til 1000 kr eller ej, er jo sagen ligegyldig når det ikke er det vi søger.

Vi bestemmer heldigvis selv hvordan vi vil lave handlen ;-)

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 07:58

Hvor meget sluger sådan en så i strøm?

Tilmeldt 13. Jan 09
Skrevet kl. 08:24

den bruger 1000 w og med motor mundstykke 1150 w

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 08:27

Så der sidder 2 motorer hvor den ene bruger 1000w og den anden 1150w, så i alt 2150w?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)