Hej amino'er :)
Nu håber jeg en af jer kan hjælpe mig :)
Den 31/7-2009 står jeg som nyudlært Detail slagter, jeg har bestået svendeprøven med et 7 tal :), Min nuværende arbejdsplads har desværre ikke råd til at beholde mig, da der er blevet ansat en anden elev.
Jeg brænder hverdag for at komme på arbejde, yder mit bedste, sådan jeg hverdag kan gå hjem med et smil. Jeg er meget stabil, og kan nævnes ingen sygedage i år (endnu). Jeg brænder for at sælge varer og hvergang en kunde henvender sig i min butik, prøver jeg altid på at lave noget mer' salg til kunden.
Jeg har været indenfor detail branchen i snart 5 år, 4 år i en føtex(hvor jeg er udlært)og 1 år i en rema 1000.
Jeg er en frisk ung mand på 20 år, der flytter til aalborg den 1 august sammen med min kæreste og derved søger jeg arbejde i Aalborg, mit arbejde, behøver ikke at være "sælger", alt har faktisk interesse, og jeg giver mig 100%, når jeg er gået indtil noget. Lige nu bor jeg i Hornum i Nordjylland. Jeg har bil, så afstand i Aalborg heller ingen problem.
Håber at hører fra nogen, og hvis i har evt. spørgsmål, skriv et svar, PM, eller mail Morten@smsz.dk!
Glæder mig til at hører fra dig.
Med venlig hilsen
Morten Johansen