Jeg har fotograferet for flere restauranter, der har skabt et markant mer-salg ved at vise billeder af maden de serverer på gadeskilte og flyers. Forbipasserende kunder bliver fristet visuelt, istedet for med det traditionelle menukort med skrift. Eksempler kan ses på : http://www.mp-photo.com/madfoto Hvis du er restaurant-ejer eller reklamebureau, der sidder med den slags kunder kan du kontakte mig og få et oplæg til en løsning, der passer jer. Billeder bliver taget digitalt, billedbehandlet og leveret i høj opløsning, stor nok til plakat-tryk mm.
Michael Petersen Fotograf |
Hej Michael!
Jeg er lige blevet "medlem" af Amino og var lige ved at kigge lidt rundt, og så stødte jeg lige på dit indlæg.
-Jeg har en lille webshop hvor jeg sælger gadeskilte, og vi har et gadeskilt med lys der er helt genialt til restauranter, da menukortet bliver flot lyst op, især i aften-timerne. Så vidt vides, er vi de eneste der forhandler disse skilte. Du kan se dem på www.butiksskilte.com under galleri. Håber du vil have mig i tankerne, næste gang du skal bruge en god idé.
Venlig hilsen
Allan Mølgaard
Butiksskilte.com