Hej Amino'er, I forbindelse med specialskrivning på kandidatstudiet, søger jeg E-handels virksomheder, som ønsker at indgå i en undersøgelse omkring Business Intelligence. Business Intelligence ift. E-handels virksomheder dækker over udfordringen med at indsamle relevant viden om fx brugere og deres adfærd, analysere denne viden og anvende den til at optimere sit salg, effektivitet, generelle processer mm. Begrebet er meget bredt, og er idag endnu ikke blevet defineret hvis man kigger på E-handel. Målet for specialet er derfor delvist at konkretisere Business Intelligence ift. E-handel, og samtidig opnå en standard for hvordan Business Intelligence anvendes mest succesfuldt inden for E-handel. Dvs. dette er relevant for E-handels virksomheder, som i et eller andet omfang indsamler data til behandling og benytter dette i den løbende optimering af webshoppen. Det kan være både store og små webshops, hvor omfanget af data-indsamlingen og behandling af dette vil variere. Deltagelsen i specialet vil bestå af 1-2 telefoniske interviews. Som udgangspunkt vil alle der deltager i undersøgelsen blive nævnt ved navn, men der er selvfølgelig mulighed for anonymitet for dem der ønsker der. På forhånd tak. :) Mvh. Lars |
Hej Lars.
Du må meget gerne kontakte mig på enten ja@wogw.dk eller 6017 7787. Dit projekt er både relevant og interessant.
Når jeg ved lidt mere om mål og proces kan jeg måske hjælpe dig med at få nogle interviews blandt nogle af vores kunder.
Mvh
Jens Adamsen