Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har lige et spørgsmål ang Magento:

Hvis jeg vil lave en hjemmeside der præsenterer min butik, men ikke skal indeholde en webshop, er Magento så noget for mig?

Eller skal jeg nøjes med at vælge et almindeligt webhotel, i stil med Dandomain?

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:35

Hej Kim. 

er det du søger et " Content Management System / CMS system ", hvor du via. administrations panel kan gå ind og redigere og udskifte tekst på din hjemmeside? Eller hvordan? 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:52

Kan du uddybe hvad det er du ønsker med denne hjemmeside?

Fra 3000 Helsingør
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:59

Jeg har brug for en hjemmeside, hvor jeg kan præsentere min butik, noget af mit sortiment, tilmelde til nyhedsbrev, samt andre tiltag jeg måtte komme op med.

Den skal i første omgang ikke rumme en webshop.

Der er tale om en bur´tik der handler med vin, laver vinsmagninger samt diverse gaveideer

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 06:11

Et CMS er helt klart det du bruge.

Vil anbefale et produkt der hedder CMS Made Simple

Vi/Jeg vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med en sådan løsning. Er du interesseret i yderligere info kan du kontakte os på  : public@procontractors.dk

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 09:01

Hej Kim,

Til det formål skal du hverken overveje Magento eller DanDomain - det kan gøres meget mere simpelt, og fremfor alt meget billigere, end som så.

Du er velkommen til at sende mig en mail på peter@hztrading.dk, så vil jeg gerne fortælle lidt mere om hvad jeg eksempelvis selv vil kunne tilbyde dig baseret på enten Wordpress eller Joomla.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:13

Magento er absolut et godt valg, men nok overkill til det, som du beskriver.

Det er også muligt at bruge Shopify som "CMS only", så kan du altid aktivere shopdelen senere, hvis du ønsker det.

Eksempel på vinside/-shop baseret på Shopify:

http://www.pinotshop.com/

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:29

Kim Backe:

Har lige et spørgsmål ang Magento:

Hvis jeg vil lave en hjemmeside der præsenterer min butik, men ikke skal indeholde en webshop, er Magento så noget for mig?

Eller skal jeg nøjes med at vælge et almindeligt webhotel, i stil med Dandomain?

Det kommer an på om du op sigt håber at knytte en shop på.

Magento er et shop system som har noget cms (content management system) funktionalitet. Men hvis du aldrig skal have en shop på ville jeg anbefale dig et almindeligt cms.

Hvis du derimod på sigt regner med at tilknytte en shop, så kunne det være en ide at få lavet det rigtigt fra starten og derfor vælge Magento.

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:40

Jeg vil også anbefale Magento, hvis du skal have en shop på et tidspunkt.

Eller måske skal du have en anden hjemmeside hvor du vil sælge vare gennem en webshop. Dette kan gøres med Magento.

Tag en snak med Powerhosting, de kan fortælle dig hvad du skal bruge.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)