Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multifunktionsprinter mod sodavand :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi har fået ny printer og tilbyder derfor Amino'er en Brother MFC-8840D laserprinter (http://www.brother-usa.com/MFC/ModelDetail.aspx?ProductID=MFC8840D) med print, kopi, scan (flatbed og arkføder) og fax billigt. Printeren er med duplex-enhed (altså dobbeltsidet print).

Printeren er med næsten ny toner, men skal snart have ny tromle og trænger i øvrigt til en våd klud. Ellers fungerer den 100%.

Nyprisen var omkring kr. 6.500,- tilbage i 2006. Printeren skal afhentes i 9600 Aars hurtigst muligt. Kom med dit bud i antal hele kasser sodavand - der er ingen "mindstepris", men det foretrukne mærke er Coca Cola eller almindeligt kildevand Wink

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 22:21
Er der slet ingen bud - skal jeg bare smide printeren ud?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:38

Hvis Aars nu ikke havde været så satans langt væk så ville jeg da gerne have kigget forbi med et par kasser cola - hovedsageligt for at få en kop kaffe og høre mere om din netbutik :) 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 02:23

Hej Kim,

Hvis du ikke er sluppet af med den printer, skal jeg gerne bytte den med et par kasser coca cola :-)

Send mig lige din adresse i PM.

Er det i givet fald OK, hvis afhentningen bliver på mandag?  

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)