Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man produceret solbriller?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil designe mm, så vær lige opmærksom på mængderne der typisk skal aftages, før det egentlig kan betale sig at sætte en produktion igang. Her er 1000 stk af hver model jo ingenting... Tværtimod!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

PAS på med at bruge Alibaba.com - med mindre du selv vil tage ned til Kina og checke om der faktisk eksisterer et firma på stedet.

Mit firma hjælper opstartere med at finde en leverandør - som faktisk findes og som har en fabrik - dette ved at vores omrejsende representant er i konstant kontakt med diverse leverendører til messer og på deres fabrik - vi tager os også af de tekniske krav og sørger for at varen bliver skippet til havn og adresse.

- antal stk? ( minimum) taler man med dem om når man har set faciliteter og capacitet samt hvilke produkter og i hvilken kvalitet de laver produkterne i.

Nu skulle det jo ikke være et salgsfremstød for mit firma :-) og bare et godt råd - så focucer blot på rådet - og ellers kan du jo kontakte mig hvis du ønsker en samarbedspartner som har indsigt i design og produktion.

 

Med venlig hilsen

 

Claudio

32 125307

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Tilmeldt 25. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jeg har en god IDE til solbriller men jeg ved ikke hvordan jeg for den ud i livet? 

Help...

Tilmeldt 23. Nov 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har hørt, at solbrillebrandet messy weekends også laver produktion af solbriller for andre virksomheder, måske et forsøg værd.
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)