nogen der kender til et billigt og effektivt marketing program til udsende nyhedsmail med? gerne et der kan lave noget grafik |
Hej Nicolai,
Hvad mener du med at det kan lave "noget grafik"?
Mvh
Peter
nogen der kender til et billigt og effektivt marketing program til udsende nyhedsmail med? gerne et der kan lave noget grafik |
Hej Nicolai, Hvad mener du med at det kan lave "noget grafik"? Mvh |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Hej Peter, jeg tænker en grafisk flot opsætning i mail'en.. altså et program der kan afsende den slags :) |
Til at bygge lister med, og også til at udsende med grafikfiler i nogle flotte skabeloner. |
Hvis du får en grafikker til at lave en flot skabelon så kan du bruge eksempelvis www.mailinglist.dk til at udsende dine nyhedsbreve med. |
Der findes en del open source applikationer som kan klare den opgave. Jeg er i øjøblikket involveret i et projekt, der giver private og virksomheder mulighed for at udsende nyhedsbreve via disse open source applikationer. Du er velkommen til at sende mig en mail på peter@hztrading.dk hvis du vil høre nærmere. Mvh |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
super nice - også er det gratis de første 30 dage :) |
No problem. |
Jeg er blevet ret glad for Mad Mimi her på det sidste. Det er lidt "federe" og det er let at opbygge pæne nyhedsmails. |
det ser også lækkert ud - men der ståpr ingen priser ?? |