Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af webshop søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have opsat en webshop på min side, designet er allerede lavet, så derfor mangler jeg en der vil intregrere webshop, og helst som en reference(så jeg kan få det billigt).

Kan desværre pt. kun tilbyde ca.1.500kr for opsættelsen af webshoppen.

Men kontakt mig på sebastianimport@mail.com, hvis det skulle have interesse :)

Venlig hilsen

Sebastian

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Sebastian:
designet er allerede lavet,

DVS. at du kun har en .PSD fil med dit design? Det er slet ikke sliced ud eller noget som helst?

Så vil jeg sige .. held og lykke med at få nogen til at gøre det for 1500 kr. Hvad med at kigge på en anden løsning. Få sat en simpel shop op i magento eller prestashop . det er opensource systemer hvor der findes masser af super færdig lavede design - hvor alt hvad du skal gøre er at få sat dit logo i top banneret..

Ellers skal du vælge en DanDomain løsning - hvor du betaler et beløb i måneden..

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:58

Lars Mathiesen:

Sebastian:
designet er allerede lavet,

Ellers skal du vælge en DanDomain løsning - hvor du betaler et beløb i måneden..

DanDomains design partnere tager normalt fra 10-15.000 kr. for implementering af design, så det er nok også et no-go.

Sebastian:

Hvis jeg var dig ville jeg helt klar spare nogle flere penge op, hvis du "bare" vil have din shop op skal du tage at vælge en dandomain løsning med et af deres templates, og når du så har sparet op, kan du få en til at implementere dit design der i, eller købe en webshop baseret på en open source løsning.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:50

Sebastian:
Kan desværre pt. kun tilbyde ca.1.500kr for opsættelsen af webshoppen.

(info: Sebastian og jeg har tidligere snakket sammen).

Normalt ville jeg sige at vi kan tilbyde nogle at de billigste professionelle shops i DK, men 1500 er altså ikke meget. Lad mig forstå det rigtigt?! Du vil gerne lave en shop, så du afsætter penge/tid til design, PBS registrering og betalingsgateway (du skal vel kunne tage dankort?!), hosting, markedsføring, varelager (hvis du ikke dropshipper), etc....

Jeg synes det er dejligt at folk gerne vil starte en webshop og vi er flere som helt sikkert meget gerne vil sælge dig een, men man kommer altså ikke langt for 1500, og hvis du finder en der kan gøre det skal du huske at kvaliteten nok også bliver derefter. Vi kan levere en køreklar webshop for 9.995 men det er kun fordi vi outsourcer designet og udviklingen. Skulle vi gøre det her i DK ville timeprisen ligge omkring de 850 (hvilket stadigt er billigt her i DK). De billigste freelancere ligger måske på en 500 i timen (ja jeg ved nogen er billigere.. men igen... erfaring og kvalitet koster).

Så med dette for øje, så tror jeg ikke umiddelbart at I finder så mange der kan gøre det til prisen. Hvis I har svært ved at finde pengene, kan jeg da evt. anbefale at I istedet bruger dem på nogle bøger og evt. selv lærer at sætte en shop op. Hvis du er interesseret skal jeg gerne anbefale et par stykker Smile

Held og lykke med jeres projekt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)