Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

joomlatutorials.dk: Hvor lange skal mine artikler være?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har launcet websitet www.joomlatutorials.dk . Her er pånuværende tidspunkt samlet ca 50 video tutorials til CMS-websitet joomla og også en stak artikler. Planen er at tilføje en artikel omkring joomla hver dage over de næste måneder, for på den måde at få en masse indhold på sitet.

Mit spørgsmål er så, hvor lange artikler gider folk at læse?  Lige nu arbejder jeg med en længde i stil med dette: http://www.joomlatutorials.dk/joomla-artikler/70-google-analytics-overvag-din-joomla-seo .

Skal jeg kun lave 1 hveranden dag, og så istedet skrive dobbelt så mange?

Hvor lange artikler mener I jeg bør skrive? Og hvad mere seo-specifikt, er det mere at hente ved at skrive flere og kortere artikler?

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:39

Hej Rasmus

Jeg vil sige at det er en god længde på artiklen, men længden afhænger selvfølgelig af hvilket emne du berører. Er det vigtigt med detaljer, så få dem med og gør artiklen lidt længere. Hvis det er en hurtig ændring som man kan lave på sit site, så lav en kort artikel. Desuden er brugere glade for afveksling, dvs. forskellige længder til forskellige artikler.

Og det med at skrive 1 artikel hver dag... Hvis du kan overholde det, er det perfekt, men lov ikke brugerne noget. Hellere hver 2., eller 3. dag, fordi så bliver de ikke skuffet

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 23:48

Tak for dit svar.

Du har nok ret mht. varierende længder.

Jeg skriver også bare, at det er "min plan". Men når det er sagt, så plejer jeg nu altså at gennemføre de planer jeg laver :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:11

Lige et hurtigt spørgsmål mere, til jer der bruger Joomla:

Inden for hvilke emner i joomla kunne I tænke jer at læse artiker?

Forsat god weekend

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)