Hej Aminoer. Jeg har launcet websitet www.joomlatutorials.dk . Her er pånuværende tidspunkt samlet ca 50 video tutorials til CMS-websitet joomla og også en stak artikler. Planen er at tilføje en artikel omkring joomla hver dage over de næste måneder, for på den måde at få en masse indhold på sitet. Mit spørgsmål er så, hvor lange artikler gider folk at læse? Lige nu arbejder jeg med en længde i stil med dette: http://www.joomlatutorials.dk/joomla-artikler/70-google-analytics-overvag-din-joomla-seo . Skal jeg kun lave 1 hveranden dag, og så istedet skrive dobbelt så mange? Hvor lange artikler mener I jeg bør skrive? Og hvad mere seo-specifikt, er det mere at hente ved at skrive flere og kortere artikler? |
Hej Rasmus
Jeg vil sige at det er en god længde på artiklen, men længden afhænger selvfølgelig af hvilket emne du berører. Er det vigtigt med detaljer, så få dem med og gør artiklen lidt længere. Hvis det er en hurtig ændring som man kan lave på sit site, så lav en kort artikel. Desuden er brugere glade for afveksling, dvs. forskellige længder til forskellige artikler.
Og det med at skrive 1 artikel hver dag... Hvis du kan overholde det, er det perfekt, men lov ikke brugerne noget. Hellere hver 2., eller 3. dag, fordi så bliver de ikke skuffet
/ Morten