Jeg skal have fundet et program der hver nat kan lave auto-backup fra en bestemt folder på min server i min virksomhed til min PC derhjemme. Hvilket program vil I anbefale hertil? Gerne noget fra lille Danmark, hvis det findes
Jeg vil foreslå at der laves en lille batch-fil med kopiroutiner der lægges ind i planlagte opgaver. Det kræver selvfølgelig at der er adgang til serveren hjemmefra via en VPN-tunnel er tilsvarende.
Det nemmeste er nok at købe en lille NAS boks med indbygget FTP server, som kan stå tændt hele tiden hjemme hos dig selv, også bruge SyncBack Freeware programmet som de andre nævner. Det kan lave backup til FTP server.
Mange tak for jeres forslag. Dem vil jeg lige kigge nærmere på...
Backup´en behøver heller ikke nødvendigvis at blive lavet på min egen pc derhjemme. Det kunne lige så godt være et system der laver backup på et eksternt system. Faldt lige over dette, som måske kunne bruges: https://www.keepit.com/
Deres produkt er let at installere, let at bruge og de tilbyder en gratis testversion, så du kan prøve produktet, inden du eventuelt køber det.
Min anbefaling: Jeg bruger det selv, og det samme gør flere af mine kunder.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn