Kære alle. Efter en pæn start med salg fra vores butik, søger jeg på 4 måned nogle tips/ inputs/ ideer til at komme videre til næste fase. Catering. Hvordan får vi fat i kunderne? Trods vores pæne susses,- vi får rigtig mange positive tilbagemeldinger fra vores kunder, og stamkunder, har vi stdig kapacitet til at udvide forretningen, specielt til frokost, hvor der godt kan være lidt "dødt" Vi er således ikke i tvivl om vores produkts kvalitet, og vores priser er yderst konkurrence dygtige. Vi har med vilje valgt at lægge os lidt under de billige af vores konkurrenter, for at komme godt ind på markedet her i krisen... Vi fik enda hurtigt en henvendelse fra en hotel kæde om levering til konferencer. De hørt om os fra en af deres vagter, hvis søster havde holdt polter abent, hvor vi leverede sushi kok, og super sushi for 3500,- til ca. 15-20 pers. de var begejstret. Vi var helt oppe at køre med udsigt til at skulle levere til masser af store engementer. Jeg holdt et møde med deres salgs/ manager, som forinden i anonymitet havde prøvesmagt en 50 box med begejstring. Jeg er bare ikke den fødte sælger. ... Jeg snakker ikke så meget med folk jeg ikke kender, og det er overhoved ikke naturligt for mig. men jeg havde fuld tillid til at det gode produkt er nok. Et par dage efter sendte jeg hende en masse gode tilbud baseret på 10 pers menuer. Jeg gjorde mig rimeligt umage, men jeg kan godt se at det sagtens kunne være meget bedre...Jeg ville bare handle hurtigt. Hun vendte aldrig tilbage. Det gjorde jeg dog selv, og spurgte om hun havde set på det. Det havde hun ikke, men hun ville ringe. Nu er der gået over 2 md. Vi fik også en henvendelse fra en som ville have sushi og sushikok til sit bryllup. Han havde også et event bereau, hvor de kunne være interesseerede i fremtide leverencer. Jeg sendt ham supertilbud, 75000, ca. 30 pers. eller 560 stk god sushi, tilbød fisk og hummer lagt på masser af is, blåt lys og en udadvendt sushikok som ville lege med gæsterne. Er mine mails for naive, uprofesionelle, eller...det gørman bare ikke agtige, pr. mail? Her de 2 tilbud: Sushi&Wok [H.C.Ørstedsvej 50 A, st] [3214 9999 / 31324532] [Info@sushiwok.dk / ordre@sushiwok.dk]
Udkast til tilbud xxx Priser inklusiv moms og levering 10 pers sushi menu ( 10 stk. pr. pers.) Anrettet på engangsfade, med spise pinde, soya mv. 1 menu 900 kr. 100 stk 10 laks, 10 yellowtail, 10 tun, 10 reje nigiri + 18 spicy laks, 18 spicy tuna, 12 California, 12 shrimp tobiko 10 pers. sushi menu ( 12 stk. pr. pers.) Anrettet på engangsfade, med spise pinde, soya mv. 2 menu 900 kr 120 stk. 20 laks, 10 reje, 10 tofu nigiri + 24 spicy shrimp, 24 bagt laks, 24 tun avocado inside-out maki + 26 laks hoso maki 3 menu 975 kr. 120 stk. 10 tun,10 laks, 10 reje,10 omelet nigiri + 24 spicy tuna, 24 San Fransisco, 24 California inside-out maki + 26 laks hoso maki 4 menu 1125 kr. 120 stk. 10 tun, 10 laks, 10 reje, 10 yellowtail nigiri + 20 spicy tuna, 20 San Fransisco, 20 chicken teriyaki, inside-out maki + 10 Canadian + 10 tempura reje fotumaki. 5 menu 1250 kr. 120 stk. 10 tun, 10 laks, 10 reje, 10 yellowtail nigiri + 20 spicy tuna, 20 San Fransisco inside-out maki + 20 rainbow + 10 Canadian + 10 tempura reje fotumaki. 6 menu 1565 kr. 120 stk. 10 tun, 10 laks, 10 reje, 10 lakserogn, 10 yellowtail tataki + 18 tuna teriyaki, 18 Shrimp tobiko, 12 philadelphia inside-out maki + 12 rispapir m. and + 10 fotumaki tempura reje Sushi&Wok [H.C.Ørstedsvej 50 A, st] [3214 9999 / 31324532] [Info@sushiwok.dk / ordre@sushiwok.dk]
Combi menuer Buffet ved min. 10 pers anrettet på porcelænsfade Kage med frugt kan bestilles for 20 kr pr. pers 1 Menu 100 kr. Pr pers. · Blandet grøn salat med crutons og Soya/ løg vinegrett · 30 stk sprøde wontons med dip · Yagisoba, stegte nudler med kylling · Thai stil curry med oksekød 2 Menu 135 kr. Pr pers. · Blandet grøn salat med spire, avocado krydder urter og miso Vælg imellem: a. Okse tataki ( japansk tyndskåret okse filet i miso marinade) b. Rå laks c. Marinerede tigerrejer
· 20 blandede nigiri + 20 blandede maki · 10 forårsruller + 10 fiskekager med dip · Wok ret med ris Vælg imellem a. Thai curry med okse b. Szechuan okse ( Szechuan peber, kinesiske bønner, ingefær mm.) c. Citron græs / tamarind med tigerrejer ( sur, sød, mynte, kokos)
Sushi&Wok [H.C.Ørstedsvej 50 A, st] [3214 9999 / 31324532] [Info@sushiwok.dk / ordre@sushiwok.dk]
3 Menu 155 kr. pr pers · 10 stk tuntatar med sesam, chilli, koriander på salat · 20 stk friske rispapir ruller med tempura reje og dip · 10 stk Udvalgte nigiri · 10 stk udvalgte maki · Sprøde wontons · Stegte risnuddeler med kylling alla. Pad Thai · Wok ret med ris
Vælg imellem:
a. Thai curry med okse b. Szechuan okse ( Szechuan peber, kinesiske bønner, ingefær mm.) c. Citron græs / tamarind med tigerrejer ( sur, sød, mynte, kokos)
Bryllupet: Tak for snakken sidst. Jeg arbejder lige nu på en flyer sam jeg meget gerne vil have kommentarer til. Jeg har selv leget reklame bureau, og forsøgt og være lidt kreativ Er den diskriminernende, sjov, eller ok? Her er den tørre og saglige, syntes selv den erlidt kedelig, Det må vel egentlig gerne have lidt kant, eller humer ikk? Har i evt nogle ideer til et slogan? Som kunne komme med på flyeren? Mit næste skridt er at få fat i noget firma salg. Frokoster, arrengementer, receptioner, mm. Nå jeg har forsøgt mig at udforme et ordentligt salgsbrev, kopierer jeg det her. Så på gensyn og endtil videre tak. Venlige hilsner Claus Guldbrandsen
|
Bud på flyer, salgsbrev og catering
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)