Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

linkk ataloger?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kan ikke se nogen fare i at lave 5-10 links hver morgen når man vågner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Så mange som muligt vil jeg mene , da alle aldrig bliver godkendt samme dag, som du tilmelder dem , så vis du tilmelder 100 på en dag , er det ekstrem vis bare 20  af dem er godkendt samme dag.

Huske forskelligt tekst på alle de steder du tilmelder din side.

Har aldrig hørt dem at røge  man nedad ved for mange tilmeldinger per dage , med pas med at tilmelde dig de steder du automatisk ryger ud på 100.000 hjemmesider på engang , vis det er det du mener

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 22:32

Christian.. Som jeg skrev, det afhænger af hvilket website der er tale om, også er der flere faktorer der spiller ind i spillet her(alder, indhold osv...) - som du sikkert ved?

Hvis du vil være på din sikre side med hensyn til dit website og dets fremtid, er der vel ingen grund til at lege med ilden og være for aggressiv med linkbuildingen til websitet.

Dbh. Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:34

desværre, det er ikke en dansk blog :)

- ellers tak ;)

Mvh. John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Paw Hellegaard:

Christian.. Som jeg skrev, det afhænger af hvilket website der er tale om, også er der flere faktorer der spiller ind i spillet her(alder, indhold osv...) - som du sikkert ved?

Hvis du vil være på din sikre side med hensyn til dit website og dets fremtid, er der vel ingen grund til at lege med ilden og være for aggressiv med linkbuildingen til websitet.

Dbh. Paw Hellegaard

Nej men som jeg selv og andre nævner så er det langt fra alle der bliver godkendt med det samme, og de vil derfor blive spredt ud over en lang periode.

Til indlægget over dit der snakker om 100 på en dag, må jeg også her sige at jeg ikke ser noget problem hvis det er de rigtige steder og på den rigtige måde, da du ud af de 100 kun vil få 20 den dag, resten er spredt ud over en måned.

Har personligt tilmeldt sites 100 kataloger på en dag da det var 1 dag gammelt uden nogen negativ effekt. Igen det er kun 10-20 procent der kommer på med det samme, desuden skal google jo også lige finde de links du har lavet.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 22:44
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Christian.... cmon, du får ret jeg får fred.

Et helt nyt website som modtager 100 links på en dag, 100 links som rent faktisk bliver indekseret vil højeste sandsynligt også blive straffet for disse links - da det jo sandsynligvis vil blive opfattet som spam af Google.

Om du vil bruge din tid på at tilmelde dit site til kataloger som anyways ikke godkender dine links er dit problem, men besvare som sådan ikke mandens spørgsmål.

Im out....

Dbh. Paw Hellegaard

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Paw Hellegaard:

Et helt nyt website som modtager 100 links på en dag,

Du misser hele pointen i at 100 links på en dag ikke er 100 links, det er 20 links og 80 spredt ud over en måned.

Desuden skal du være mere en almindelig heldig hvis de alle sammen bliver indekseret på samme dag.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 22:49
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:29
Gennemsnit 3,2 stjerner givet af 9 person

Opfordrer  ikke folk til at lave 100 links om dagen, siger man godt kan gøre det uden at være sikker på en straf. men at snøvle afsted med 5 om ugen kan kun betale sig hvis man som virksomhed har lavet en aftale om at kunden betaler x antal kroner om månden  så længe der laves linkbuilding. hverken en god aftale eller linkbuilding for kunden.

Mon ikke også du skulle lade være at skrive så mange indlægamino hvis det er så farligt med mere en 5 links om ugen, med de 3 du har i din signatur løber det hurtigt op, og det ser ud til du har opbrugt en 3 ugers kvote bare på denne tråd alene.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 08:29

Christian Senna forhulen, hold dig dog på måtten og drop dit mudderkast...

Vi bliver ikke enige og jeg ønsker ikke at overbevise dig om noget som helst (punktum).

Dbh. Paw Hellegaard

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)