Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husstandsomdeling af flyers

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med en kampagne har vi klistret en slikkepind på et postkort som vi har tænkt at husstandsomdele. Jeg er undertiden kommet i tvivl om hvorvidt dette er lovligt? En slikkepind er jo et levnedsmiddel. 

Kan dette være i konflikt med nogen lovgivninger?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det kan fødevarestyrelsen hurtigt svare på ring til dem på 72 27 50 00

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 23:17

Hejsa

Umiddelbart lyder det da også meget sjovt, men ved nu ikke om jeg selv havde lyst til at spise noget, som jeg havde modtaget på denne måde.

Men som det bliver sagt, fødevarestyrelsen er flinke til at hjælpe.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18

Tror ikke det er noget du skal bekymre dig om. Det er vel ikke værre end at rasmus klump går rundt i gå gaden og deler slik ud til børn.

Smid bare de flyers afsted med slikkepinden på - det sker der ikke noget ved! =) Debatten har været oppe tidligere - og mener at svaret var - at det ikke var ulovligt så længe du ikke tager penge for det. Kan desværre ikke finde tråden i min history.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19

Jesper Laugesen:
Umiddelbart lyder det da også meget sjovt, men ved nu ikke om jeg selv havde lyst til at spise noget, som jeg havde modtaget på denne måde.

Hvis slikkepinden er pakket ind i papir - kan jeg da ikke se noget ulækkert i det?

Det var noget andet - hvis det var en slikkepind uden papir - som havde ligget mellem 10 aviser og 20 kuverter!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)