Den bedste surprise jeg har lavet var da jeg havde aftalt at vi skulle have en hyggeweekend bare mig og kæresten. |
Den værste surprise jeg har været ude for var da jeg boede i Århus. Min daværende kæreste sagde til mig i juni, at jeg skulle sætte en bestemt dag i september af til ham og mig. Jeg spurgte hvad jeg skulle tage på og han svarede "pænt tøj". Han ville ikke ud med hvad vi skulle, så en dag han ikke var hjemme kiggede jeg i hans kalender og på datoen stod der bare "Skagen".
Vi havde flere gange snakket om måske at gifte os, så jeg tænkte straks: "Fuck, hvor er han romantisk, han kører mig til Skagen og så vil han fri til mig mens vi spiser jumfruhummere i solnedgangen!"
Jeg glædede mig!
Da dagen før oprandt og vi skulle til at i seng, ville han ikke i seng. Da det var midnat sagde han at nu skulle jeg klæde mig varmt på, for vi skulle afsted. Jeg var forvirret, men tænkte "uh, han er romantisk, han har måske pakket det fine tøj til mig, så jeg skal snydes og skifte senere". Så jeg trak i røjsere, lange underbukser og sweater og vi kørte afsted i hans røde 2CV.
Men vi kørte kun til Viby Torv. Der holdt der en bus med 30 mandlige lystfiskere og så gik turen - til Skagen, hvor vi med en fiskekutter sejlede ud for at FANGE MAKRELLER en hel dag! Jeg tror aldrig før eller siden at nogen har oplevet mig sur i så lang tid.
Det var jo slet ikke hans skyld, men siden dengang har forventningsafklaring været en vigtig del af et forhold =D
- Og så skal det jo lige tilføjes at jeg faktisk nød turen rigtig meget, jeg er ikke den store fiskeentusiast, men en gammeldags kutter i solskin med stærk kaffe og rundstykker og masser af mullekreller - det kan man sgu kun blive glad i låget af. (Han fik bare ikke fornøjelsen at se)
Hav en dejlig dag
Mette