Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til en romantiskweekend søges?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste surprise jeg har lavet var da jeg havde aftalt at vi skulle have en hyggeweekend bare mig og kæresten.
Lagde op til at hun bare skulle afskrive dagene til os og så ville vi spise ude og sådan noget i den dur, altså ikke noget super specielt.. Så bestilte jeg en mini-cruise til Oslo og lagde et brev derhjemme samme dag, som vi skulle afsted, hvori der stod at hun skulle pakke til et par dage og tage sit pas med. Så mødtes vi i byen og tog toget ud til Nordhavn. I skulle næsten have set hendes ansigt da det gik op for hende at vi skulle med Oslobåden på en minicruise :)

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:42

Den værste surprise jeg har været ude for var da jeg boede i Århus. Min daværende kæreste sagde til mig i juni, at jeg skulle sætte en bestemt dag i september af til ham og mig. Jeg spurgte hvad jeg skulle tage på og han svarede "pænt tøj". Han ville ikke ud med hvad vi skulle, så en dag han ikke var hjemme kiggede jeg i hans kalender og på datoen stod der bare "Skagen".

Vi havde flere gange snakket om måske at gifte os, så jeg tænkte straks: "Fuck, hvor er han romantisk, han kører mig til Skagen og så vil han fri til mig mens vi spiser jumfruhummere i solnedgangen!"

Jeg glædede mig!

Da dagen før oprandt og vi skulle til at i seng, ville han ikke i seng. Da det var midnat sagde han at nu skulle jeg klæde mig varmt på, for vi skulle afsted. Jeg var forvirret, men tænkte "uh, han er romantisk, han har måske pakket det fine tøj til mig, så jeg skal snydes og skifte senere". Så jeg trak i røjsere, lange underbukser og sweater og vi kørte afsted i hans røde 2CV.

Men vi kørte kun til Viby Torv. Der holdt der en bus med 30 mandlige lystfiskere og så gik turen - til Skagen, hvor vi med en fiskekutter sejlede ud for at FANGE MAKRELLER en hel dag! Jeg tror aldrig før eller siden at nogen har oplevet mig sur i så lang tid.

Det var jo slet ikke hans skyld, men siden dengang har forventningsafklaring været en vigtig del af et forhold =D

- Og så skal det jo lige tilføjes at jeg faktisk nød turen rigtig meget, jeg er ikke den store fiskeentusiast, men en gammeldags kutter i solskin med stærk kaffe og rundstykker og masser af mullekreller - det kan man sgu kun blive glad i låget af. (Han fik bare ikke fornøjelsen at se)

Hav en dejlig dag

Mette

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 09:26

Admiral Hotel i KBH er rigtigt lækkert og romantisk, og de har tilbud på værelserne lige nu for 490kr per overnatning per person. Det kræver selvfølgelig bare, at I ikke opholder jer i hovedstaden til daglig for, at det er rigtigt spændende. Sørg for at få et værelse ud mod havnefronten med udsigt til operaen.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)