|
Jeg har lige modtaget en mail med følgende indhold: Hej EJF er en af de ledende virksomheder, der yder on-line økonomisk støtte og kvalitetsservice til kunder på seks forskellige kontinenter. Lige nu har vi planer om at udvide vores afsætningsmarked og udvide vores kundebase i nye lande. Nytåret blev fulgt af nyheden om, at vi har opslået nye stillinger som økonomiansvarlig, og det blev besluttet, at de bedst kvalificerede kandidater skulle indskrives direkte fra internettet. Prøv lykken med EJF! Arbejd som økonomiansvarlig og bemærk, at det ikke er et krav, at du har en uddannelse indenfor denne type salgs-/marketingsvirksomhed. Det eneste og afgørende krav til dig er, at du er energisk, ærlig og arbejdsom. Ansøg om stillingen som økonomiansvarlig med eller uden erfaring indenfor økonomisk støtte og sagsbehandling. Fordele: 1. Bliv vores repræsentant og mellemmand mellem os og vores kunder i dit land. 2. Få indflydelse på mennesker verden over, som benytter sig af din service. 3. Der er ikke nogle gebyrer eller udgifter, og du skal ikke investere noget for at komme igang (glem alt om bedrageriske jobtilbud, som indebærer forskellige gebyrer og udgifter). 4. Reducér perioden for pengeoverførsler og opnå tillid og respekt fra både vores personalechefer og trofaste kunder. 5. Deltag i virksomhedens kampagne til bekæmpelse af svig og bedrageri. Modtag kun bankoverførsler og vær opmærksom på, at hver overførsel er kontrolleret af banken selv. 6. Fremskynd processen af betalingsmetoder verden over og bliv en motiveret, uafhængig repræsentant af EJF indenfor nær fremtid. 7. Kombinér dit rutinearbejde med din service i EJF-virksomheden. 8. Arbejd omkring 12 timer om ugen og tjen omkring 500-800$ ugentligt. 9. Modtag betalinger fra vores kunder, behandl dem og send dem videre enten til vores hovedkontor eller en af vores tilknyttede lokalafdelinger. 10. Mulighed for karrieretiltag. Hvis du er interesseret, kan du kontakte os for yderligere information vedrørende stillingen. E-mail: careers@abc-careers.com (Skriv venligst dine fremtidige e-mails på engelsk!) Tak for din opmærksomhed. Med venlig hilsen Andrew Kaprinski Personalechef EJF Jeg har ikke tænkt mig at gøre mere ved den, men vil egentlig gerne høre om nogen har en ide om, hvad det her er for noget? Den er skrevet på dansk og ser ikke umiddelbart ud til at ville sælge mig noget - ud over en stilling som økonomiansvarlig, hvilket min kone sikkert vil finde meget morsomt! Den er sendt til min firma-mail, men selve mailens afsender (Matt fra Candy@osg.com) er en anden end brevets underskriver. Alt i alt virker det så underligt, at jeg synes andre skulle have lov til at se den. |
En underlig mail
|
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
|
|
... så gælder det om at være hurtig? |
Ja - nemlig ja ![]() Så frem i bussen, speederen i bund i biles, energidrik til cyklen, og skynd dig at sende penge efter ham. Kender også en super genial nigerianer, som BARE kan lave penge. Kan man evt lokke med lidt penge-rense-væske? Først til mølle! |
|
Har også modtaget mailen - og straks sendt den videre til forbrugerombudsmanden på: dansk@spamklage.dk, hvorefter jeg slettede den. Ikke at jeg tror at det nødvendigvis hjælper meget, men det er da at gøre lidt. :-) MVH, Pouline |
|
Jeg har også fået den (hele to gange), og den var sendt til en af Dansk Præmatur Forenings mailadresser, med to forskellige mailadresser. Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
|
Mailen er også dukket op hos mig - hele 5 gange i løbet af dagen. Har også slettet dem alle straks. Der dukker åbenbart hele tiden nye og irriterende former for spam op ![]() |
|
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Bliv gratis medlem