Hej Alle Jeg kan se der er masser af indlæg om Facebook i kategorien 'sociale medier' i forvejen. Vi har i min butik udviklet et par Facebook applikationer for faglige organisationer (fagforeninger) men jeg savner nogle forslag til hvordan en fagforening kan profilere sig på Facebook. Hvis du har et godt forslag vil jeg sætte meget pris på dette.
//Jesper |
Hej Jesper
Jeg ved ikke om dette svar kan hjælpe dig. Det er en observation jeg har gjort mig i den seneste tid.
Jeg har lagt mærke til at flere i mit Facebook-netværk har delt denne ">video med hinanden. Der har nok været 10-20 folk, der har linket til den. Problemet med reklamen er, at den ikke er specielt Facebook/web orienteret. Hvorfor har man ikke til sidst i fiilmen lavet en henvisning til en facebook/webadresse. Det er en meget simpel ændring.
Jeg synes det dumt, at man ikke udnytter de muligheder der er. Dette var et meget konkret råd, men jeg ved ikke helt hvad du specifikt tænker på. Er det hjælp til en fanside du har brug for eller hvad tænker du?
Og til at starte med kunne (i dette tilfælde) 3f oprette en gruppe/fanside. Det vil da hjælpe lidt...
vh simon