I ved jo alt, så jeg er glad for I kan svare på følgende :)
Har en overordentlig god ide (internet), har en 30 siders forretningsplan, har fuldt budget, vi er tre mand, vi har brugt +2.000 timer, har en prototype, beta-versionsudvikling i gang, globalt sigte, +500 resultat efter 3.år, selvfinansieret ca. 100.000 so far (ikke løn), jeg som ejer ideen har en skattesag (pga. internet-aktie-brist)...
Og når du nu tænker over svaret, så prøv at medtænke smart-money konceptet.
Til jer som giver et besyv med: Tak for jeres ulejlighed!
Til jer som læser men ikke deltager: Tak for jeres opmærksomhed!
/Jesper |
Jeg ville jo gerne kunne aflevere det geniale smart-money-koncept, som kunne sikre jeres gyldne fremtid - men desværre kan jeg kun komme med et par inputs fra ét af mine ekspertområder:
Hvis I placerer jeres virksomhed i et udkantsområde, findes der forskellige muligheder for at få EU-tilskud. Jeg ved godt, at Martin nu vil svare, at tilskudsmidler er syge midler, og han har jo ret, hvis der ikke er lagt en plan for, hvordan man efterfølgende gør sig uafhængig af tilskud. Dog kan der være store problemer med at opnå tilskud, hvis du har en sag kørende med det offentlige - men måske findes der også en kreativ måde at håndtere dét på.
I er velkomne til at beskrive jeres idé lidt nærmere i en mail eller privatbesked til mig - så skal jeg se, om jeg kan gøre noget for jer.
mvh Hans