Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website for etablerede virksomheder

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud fra det jeg har læst inde på siden (ikke som bruger) vil jeg sige at det der står om reklame osv. er total ubrugeligt.
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 22:55
Dato: 17-08-2006 09:06:32 Forfatter:Kurt Moskjær Andersen
Min egen holdning er, at den kan man ligeså godt få her på Amino, men lad os nu se hvordan det går med Ivækst.

Jeg synes nu også, at der er OK stof. Fx er der en gennemgang af markedsføringsloven, som jeg selv kunne se en fordel i at læse, før jeg stillede et spørgsmål her på Amino.

Til gengæld synes jeg deres gennemgang om man skal købe en server er lidt problematisk, da den (med min hastige læsning) slet ikke tager hensyn til de personer, der skal betjene den. Det er ikke ligefrem et ligegyldigt spørgsmål, hvis man skal vælge at have sin egen mailserver (et af deres eksempler) eller lade den hoste hos en professionel udbyder som UNI2 eller en udbyder, der har styr på backup osv.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:00
Dato: 17-08-2006 22:54:37 Forfatter: Henrik Morell
Jeg synes nu også, at der er OK stof. Fx er der en gennemgang af markedsføringsloven, som jeg selv kunne se en fordel i at læse, før jeg stillede et spørgsmål her på Amino.

Jeg synes også det er ganske udemærket med en gennemgang af de rent juridiske områder ifm. drift af virksomheden. Min kommentar skulle ses i lyset af den uvildige sparring du får her på Amino sammenholdt med tidligere lignende tiltag som Ivækst, der ikke har formået at få den fornødne opbakning blandt iværksætterne og virksomhedsejerne. Desuden er der et stort problem i at en eventuel debat ville blive censureret.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:34
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 09:26
Sjovt at siden er skrevet i PHP, nu det er Microsoft der står bag.
Derudover er deler jeg samme opfattelse som andre, at det blot er en reklamesøjle for virksomhederne bag.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)