En række danske virksomheder som Microsoft, Dana og KPMG er gået med i etableringen af et nyt website for etablerede virksomheder. Sitet hedder Ivækst og henvender sig til de virksomheder som mangler råd og vejledning når man nu har været i gang i et stykke tid. Min egen holdning er, at den kan man ligeså godt få her på Amino, men lad os nu se hvordan det går med Ivækst. |
Nyt website for etablerede virksomheder
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Jeg tror ikke at jeg kommer til at bruge mange timer på det site. Jeg synes iøvrigt at de er nogle kyllinger når de ikke tør at have en et debatforum på sitet. Men det kan jo være det dukker op når man logger ind, det skal jeg ikke kunne sige... mvh Carsten |
Yup - det virker lidt ''farvet'' af sponsorerne. Ikke at der er noget galt i det, men fanger heller ikke rigtigt her. Syntes lidt den har den samme underlige bismag som det andet iværksætterforum viljestyrke.dk - som i mine øjne også virker lidt som en salgskanal til kontorartikler og andre underlige ting. |
Jeg sagde at hvis det betød at de kunne informere flere iværksættere om Amino, var jeg interesseret, men at jeg under ingen omstændigheder vil sensurere debatten. Så hvis der var nogen der skrev at KPMG suttede den onde krans, så blev det stående. Det kunne de ikke leve med og der er de og her er vi :-) Dbh Martin |
Og sikke en fin reklame Spamfighter har fået i politiken i dag (billedspam etc.) - det kan jo PR-mæssigt ikke gøres meget bedre! Mvh. René |
...''suttede den onde krans'' er nok det grimmeste og mest brutalt underholdende utryk jeg har hørt længe ![]() Men bortset fra det, er jeg 100 enig i at ytringsfrihed i fora er et must, for at det kan blive en succes. |
Jeg har ikke selv læst det, men det er jo dejligt :-) Dbh Martin |
Hverken design/brugervenligheds mæssigt og ej heller ikke indhold. Sidder man på en 1024*768 som mange nok stadig gør, har man scrollbars begge veje, og den øverste frame fylder rigtig meget. Derudover synes jeg at menutrstrukturen er underlig. Inholdsmæssigt synes jeg ligesom nævt at det er farvet, men kan man bebrejde dem :) |
Velbekomme, Rikke. Jeg har oprettet mig som bruger, for at følge det på sidelinien. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.