Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website for etablerede virksomheder

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
En række danske virksomheder som Microsoft, Dana og KPMG er gået med i etableringen af et nyt website for etablerede virksomheder. Sitet hedder Ivækst og henvender sig til de virksomheder som mangler råd og vejledning når man nu har været i gang i et stykke tid.

Min egen holdning er, at den kan man ligeså godt få her på Amino, men lad os nu se hvordan det går med Ivækst.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:44
Jeg var lige et smut forbi, og jeg synes da at det er en nydelig side.... Men hold da op hvor drejer det sig meget om at markedsføre virksomhederne bag! Når man klikker på IT lyser Microsoft logoet op, og emnerne handler bl.a. andet om at man altid skal have de nyeste versioner af det software man bruger, og at det er en god ide at investerer i CRM.

Jeg tror ikke at jeg kommer til at bruge mange timer på det site. Jeg synes iøvrigt at de er nogle kyllinger når de ikke tør at have en et debatforum på sitet. Men det kan jo være det dukker op når man logger ind, det skal jeg ikke kunne sige...

mvh Carsten
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:23
Yup - det virker lidt ''farvet'' af sponsorerne. Ikke at der er noget galt i det, men fanger heller ikke rigtigt her.

Syntes lidt den har den samme underlige bismag som det andet iværksætterforum viljestyrke.dk - som i mine øjne også virker lidt som en salgskanal til kontorartikler og andre underlige ting.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:44
He he he, jeg snakkede med dem for et halvt år siden. De var helt vilde efter at Amino skulle være en del af deres portal.
Jeg sagde at hvis det betød at de kunne informere flere iværksættere om Amino, var jeg interesseret, men at jeg under ingen omstændigheder vil sensurere debatten. Så hvis der var nogen der skrev at KPMG suttede den onde krans, så blev det stående. Det kunne de ikke leve med og der er de og her er vi :-)

Dbh Martin
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:12
HØRT!

Og sikke en fin reklame Spamfighter har fået i politiken i dag (billedspam etc.) - det kan jo PR-mæssigt ikke gøres meget bedre!

Mvh.

René

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 12:26
Dato: 17-08-2006 11:43:39
Forfatter: Martin Thorborg  Så hvis der var nogen der skrev at KPMG suttede den onde krans, så blev det stående. Det kunne de ikke leve med og der er de og her er vi :-)

...''suttede den onde krans'' er nok det grimmeste og mest brutalt underholdende utryk jeg har hørt længe

Men bortset fra det, er jeg 100 enig i at ytringsfrihed i fora er et must, for at det kan blive en succes.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:31
Dato: 17-08-2006 12:11:46 Forfatter: René Gade Mikkelsen HØRT!

Og sikke en fin reklame Spamfighter har fået i politiken i dag (billedspam etc.) - det kan jo PR-mæssigt ikke gøres meget bedre!

Mvh.

René

Jeg har ikke selv læst det, men det er jo dejligt :-)

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:35
Taget i betragtning af de virksomheder der står bag, synes jeg ikke siden er særlig imponerende.

Hverken design/brugervenligheds mæssigt og ej heller ikke indhold.

Sidder man på en 1024*768 som mange nok stadig gør, har man scrollbars begge veje, og den øverste frame fylder rigtig meget.

Derudover synes jeg at menutrstrukturen er underlig.

Inholdsmæssigt synes jeg ligesom nævt at det er farvet, men kan man bebrejde dem :)

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:50
Hej Kurt

Det er en super god hjemmeside. Mange tak for tippet:-)

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:54
Velbekomme, Rikke.

Jeg har oprettet mig som bruger, for at følge det på sidelinien.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)