Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign auktioner her

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er i øvrigt VILD med dine illustrationer Lone! :)

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:40

Uuh, tak :-)

Hvis du har købt rettighederne til billederne, så tror jeg ikke det er et problem. Det var mere et issue, hvis du - som jeg ved nogle webdesignere gør - brugte "ulovlige" versioner i dit mockup og så måske/måske ikke, købte dem, når designet blev godkendt af kunden. 

Eller hvis du havde lavet designet for sjov og brugt billeder, der var under eksempelvis CC og gerne måtte bruges til private projekter, men ikke må videresælges, eller at ophavsmændene skal krediteres. 

Det er noget sticky't halløj :-)

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 14:44

Ok, så tror jeg ikke der er nogen problemer. Alle iStock billeder er købt og betalt :)

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 15:22

Hej Frederik,

God idé - Jeg vil helt klart også smide et par ubrugte designs ind:-)

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:27

Hej,

Hvis det er har jeg nogle koder til et auktions site liggende som jeg aldrig har brugt. Kunne smide det op på en side, og så kunne vi få gang i nogle rigtige auktioner, synes dog vi skal holde os til aminoer, for at undgå snyd. Men hvis der er nogle der mener det kunne havde interesse må i godt lige komme med jeres mening. Gider ikke bruge tid på det hvis der ikke er nogle der vil bruge det..

Tager selvfølglig ikke noget honorar..

Mvh Kristoffer

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kristoffer:

Hej,

Hvis det er har jeg nogle koder til et auktions site liggende som jeg aldrig har brugt. Kunne smide det op på en side, og så kunne vi få gang i nogle rigtige auktioner, synes dog vi skal holde os til aminoer, for at undgå snyd. Men hvis der er nogle der mener det kunne havde interesse må i godt lige komme med jeres mening. Gider ikke bruge tid på det hvis der ikke er nogle der vil bruge det..

Mvh Kristoffer

Hvordan undgår man snyd, ved kun at have Amino'er med?
Det lyder spændende, ellers - men jeg tror alle er interesseret i, at få så bredt et publikum som muligt, ind på siden?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:35

Lone S. Hansen:

Kristoffer:

Hej,

Mvh Kristoffer

Hvordan undgår man snyd, ved kun at have Amino'er med?
Det lyder spændende, ellers - men jeg tror alle er interesseret i, at få så bredt et publikum som muligt, ind på siden?

Hej Lone,

Selvfølglig fjerner man ikke muligheden for snyd, men kunne bare godt forstille mig at sådan en side ville blive misbrugt.

Den eneste løsning jeg kan komme på lige nu, er noget i stil med:

Sælger sender designet til en neutral person. Ligeså snart køber kan dokumentere at der er betalt sendes designet fra den neutrale person til køber. Ved bare ikke rigtig om det vil fungere, og om der så ikke skal bruges for lang tid.. Men tror jeg prøver at ligge det op og se hvad det fører til.

mvh Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror bare at vi holder den her til Amino lige til at starte med..

Gå så ind og byd allesammen, og designere få smidt jeres designs op! :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Off Topic - Hvis jeg smider et indlæg i denne tråd - får jeg så også en masse stjerner...... eller skal jeg give mig selv dem????

Confused

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

Off Topic - Hvis jeg smider et indlæg i denne tråd - får jeg så også en masse stjerner...... eller skal jeg give mig selv dem????

Confused

HAHA... Du har fået af mig nu Wink

Åhh de karma points.. Ville hellere have haft amino dåb og antal indlæg i siden.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)