Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket design er mest seriøst og brugervenligt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Duddimai

Jeg går lige på ;-) Nu forestiller jeg mig at jeg er en kunde der INTET FATTER af at lave hjemmeside.

1. Hvilke værktøjer du bruger og hvordan du bruger dem betyder INTET for mig, det der betyder noget er det jeg ser og hvad jeg syntes om det og at mit behov bliver opfyldt.

2. Den måde du skriver på, stort set skrevet i "jeg form" Når du skal markedsføre dig selv, skal du altid sætte dig selv i kundens sko, altså du SKAL fokusere på kuden, og ikke på dig selv ;-)

3. Under referencer så istedet for at vise hvilke software du har brugt, til at lave dem med i firkantetn til højre, så skriv lidt om projektet, få evt. udtalelser fra dine kunder hjemmesiden referer til.

4. Hvilken kundekreds sigter du efter ? Kunstnere, musikere, etc. så har du nok fat i noget af det rigtige i dit første design. Sigter du efter større "mere kommercielle" firmaer er det nok nummer 2 eller noget helt trdje, det må du prøve at finde ud af ved at lave noget researc på nettet, hvor du bestemmer din niche/kundekreds og ser på hvad andre der arbejder for den niche gør og så gør det ANDERLEDES end dem, det kan være med service, med hastighed, med pris, med et skævt twist af kreativitet (citat fra thorborg: Laver du en hjemmeside til en slanke virksomhed så hav et billede af en stor lagkage på forsiden etc.) Altså SKIL dig ud fra mængden.

Mvh

Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50

Tusinde tak for den feedback der er givet, jeg er glad for at så mange gad tage sig tid til at svare.

Jeg har plukket lidt ud af de ting der er blevet skrevet og taget de ting til mig som jeg synes jeg kan bruge.

Sådan her bliver det: http://www.duddimai.dk/new_design/index.html

Prikken over iét mangede og jeg synes den er der nu, men det baggrunds pattern jeg har givet siden.

Teksterne får en overhaling og i mit CV vil jeg kun skrive relevante ting, men hvor man kan downloade en pdf med det fulde CV.

Jeg er åben for yderliger feedback på mit nuværende reusltat :)

mvh

Duddimai

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Jeg synes helt bestemt, du skal beholde din side, som den var. Den er FED, og den viser, hvem du er, og hvad du KAN lave (flot og kreativt web-design).

Derudover er det måske vigtigere at lave en bred samling referencer, der viser mere almindelige designs – altså så bredt som muligt. Vis, at du kan mestre flere stilarter, så folk ikke bliver skræmte af din kreativitet!

Det var lige, hvad jeg tænkte på. Jeg har ikke læst alle indlæg, så jeg håber ikke, jeg krydser andre Big Smile

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)