Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få hjælp til at finde det rette spor ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i snart 10 år gået med en iværksætter i maven, men det er ikke blevet til noget endnu, da jeg lige mangler en ide.

Kender i den med at det er nemmere for alle andre, havde man bare været murer eller tømmer så skulle skulle man bare købe en murske eller en hammer så var man igang....sådan tænker jeg ofte. Det sker faktisk også ind imellem at jeg råder andre til at starte selv Smile

Jeg får masser ideer og jeg har også været på iværksætter kursus, men det bliver ikke ført ud i livet da jeg hurtigt bliver blændet af begrænsninger, så jeg ikke længere ser mulighederne, og ugen efter har jeg fået en ny ide osv.

Mine muligheder burde da være ok!  da jeg har lidt med i "rygsækken"

Jeg har uddanelser inden for salg og teknisk håndværk, desuden har jeg leder erfaring, og jeg har kendskab til en del andet spændene ting via mine hobbyer. Jeg bor på en nedlagt bondegård så jeg kan både lave værksted, lager eller gårdbutik, uden det bliver stor kunst....og lidt skillinger er der også muligt og finde.

Findes der konsulenter eller lign der kan hjælpe en på sporet uden det kommer til at koste "kassen" ??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)