Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30% på ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa alle i kære aminoer. :)

daniaweb har pr. 01.06.2009 skiftet navn til danianet.

Derfor har jeg valgt at opsætte et "åbningstilbud" til iværksættere.

Spar 30% på køb af ny hjemmeside.

Dette tilbud kan ikke kombineres med tidligere tilbud hos daniaweb.

Tilbuddet gælder indtil d. 15.06.2009, og for alle der når at henvende sig. - dette tilbud vil ikke fremgå på hjemmesiden.
Der vil i den kommende tid forekomme nogle indholdsstrukturelle ændringer på danianet.dk

Skriv en mail til info@danianet.dk.

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 09:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

stop dit spam, vi har set dit tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

Hej Morten,

Synes det er lidt halv-skidt at du fyrre sådan en reklame afsted, når dit eget site ikke engang opfylder webstandarder samt mangler en hel del billeder.
Jeg vil foreslå dig, at du får de 89 fejl rettet der kom på w3c's validator inden du laver sådan et tilbud.

Bare for at hjælpe lidt ^

Fra 8260 Viby J
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:37

Nils Pedersen:

Hej Morten,

Synes det er lidt halv-skidt at du fyrre sådan en reklame afsted, når dit eget site ikke engang opfylder webstandarder samt mangler en hel del billeder.
Jeg vil foreslå dig, at du får de 89 fejl rettet der kom på w3c's validator inden du laver sådan et tilbud.

Hej Nils.
Hvis der mangler nogle billeder på hjemmesiden, må du meget gerne fortælle mig hvor, så jeg kan få det rettet.
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvornår du var inde på siden, men Servage (mit webhotel) gennemgik en stor opdatering igår eftermiddags, hvilket kan have forårsaget at nogle billeder ikke blev hentet korrekt (det oplevede jeg selv, mellem 15 og 20).

Med hensyn tli W3C valideringen kan du prøve at validere de andre store web virksomheder. Ja selv Google har fejl mener jeg. - det kommer selvfølgelig an på hvilken én du validerer efter. - jeg validerer efter XHTML Strict.
Personligt går jeg mere op i at siden vises korrekt i alle browsere end at bruge en masse unødvendig tid på at lave den korrekt efter W3C's standarder.

Jeg har flere gange oplevet at jeg har lavet sider der er kodet korrekt efter XHTML Strict standarden, der alligevel ikke vises korrekt i alle browsere.

Go' dag.

Hvis du har flere kommentarer er du velkommen til at skrive til mig pr. mail info@danianet.dk eller herinde selvfølgelig.

Morten Nissen
danianet - Hjemmeside design i Århus

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:40

Nils Pedersen:

Hej Morten,

Det var da en plat kommentar, jeg kan ikke se nogen steder at Morten reklamerer med at man kan købe en valideret hjemmeside? Jeg er helt enig med Morten, tilgængelighed er mere vigtigt end validering af en eller anden standard.

Men det ændrer ikke på at det er det nøjagtig samme tilbud der blev postet 2 gange i træk - spam.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)